تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 48293

واکنش هادی رضایی به شکست تیمش در فینال لیگ والیبال نشسته

واکنش هادی رضایی به شکست تیمش در فینال لیگ والیبال نشسته

به گزارش ایسنا، هادی رضایی درباره شکست تیمش در فینال رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان گفت: تیم مهر مولانا چالوس از بازیکنان باتجربه و خوبی نسبت به تیم ما برخوردار بود و حرفه ای تر از بازیکنان ذوب آهن بازی کردند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار قهرمانی داشتید، افزود:

به گزارش ایسنا، هادی رضایی درباره شکست تیمش در فینال رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان گفت: تیم مهر مولانا چالوس از بازیکنان باتجربه و خوبی نسبت به تیم ما برخوردار بود و حرفه ای تر از بازیکنان ذوب آهن بازی کردند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار قهرمانی داشتید، افزود: قهرمانی حق تیم مهر مولانا چالوس بود و انتظار قهرمانی از تیم ذوب آهن نداشتم. البته من زمانی مربیگری تیم ذوب آهن را برعهده گرفتم که تیم بسته شده بود. به هر صورت ذوب آهن به دلیل کم تجربگی قهرمانی را واگذار کرد که البته دومی نیز نتیجه بدی نیست.
رضایی با بیان این که برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته به نفع تیم ملی است، تصریح کرد: چون در هر دو تیم بازیکنان تیم ملی حضور داشتند برگزاری مسابقات لیگ پیش از هر چیزی به نفع تیم ملی است و سبب می‌شود تا بازیکنان با آمادگی خوبی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند، بنابراین در جریان برگزاری رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته مردان، بیشتر تیم ملی سود می‌برد.
وی در پایان همچنین با اشاره به حضور داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان در تیم مهر مولانا چالوس، گفت: حضور این بازیکن در لیگ برتر سبب ارتقای سطح کیفی و فنی بازی های لیگ برتر شده بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.