تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 34460

واکنش فدراسیون جهانی به پیروزی بزرگ لهستان مقابل برزیل؛ لئون ستاره نجات بخش

واکنش فدراسیون جهانی به پیروزی بزرگ لهستان مقابل برزیل؛ لئون ستاره نجات بخش

به گزارش ایسنا، درجریان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در یکی از مهمترین رقابت‌ها دو تیم لهستان و برزیل به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۱ لهستان همراه بود. والیبال لهستان در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و

به گزارش ایسنا، درجریان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در یکی از مهمترین رقابت‌ها دو تیم لهستان و برزیل به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۱ لهستان همراه بود.
والیبال لهستان در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ برزیل را به زانو درآورد تا لهستان به هشتمین برد خود در لیگ ملت‌ها دست یابد.
فدراسیون جهانی والیبال پس از این بازی نوشت: لئون لهستان را به پیروزی بزرگ مقابل برزیل رساند چرا که این ستاره والیبال موفق شد 22 امتیاز برای تیمش کسب کند.
فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: در حالی که حضور برزیل و لهستان در دور بعدی این مسابقات قطعی است، این دو تیم در چهار ست نبرد جذابی داشتند که در آن  ویلفردو لئون ستاره لهستان درخشید. با پیروزی لهستان، این تیم در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. همچنین برزیل با این شکست در رده ششم ایستاد. در رقابت برزیل و لهستان هر دو تیم اشتباهاتی داشتند و برزیل پراشتباه تر بود چرا که لهستان از اشتباهات برزیل 34 امتیاز کسب کرد. همچنین برزیل از اشتباهات لهستان 27 امتیاز به دست آورد. این آیتم باعث تفاوت بزرگ در نتیجه دو تیم شد.
لئون پس از این پیروزی بزرگ گفت: بازی مقابل برزیل همیشه برای ما بسیار احساسی است، به خصوص برای من. می‌دانم بازی مقابل برزیل چقدر سنگین است اما وقتی پیروز می‌شویم، همیشه خوشحالم. وقتی تیم حریف با سرویس‌هایشان به شما فشار می‌آورند گاهی عکس‌العمل نشان دادن سخت خواهد بود اما به خود گفتم که باید تمرکزم را حفظ کنم. باید بگویم بازی کردن مقابل این هواداران در فیلیپین بسیار لذت بخش است. اینجا شگفت انگیز است! من بسیار خوشحالم که هواداران برای تماشای این نوع بازی به خصوص در اوایل صبح می آیند. انتظار نداشتم هواداران اسمم را فریاد بزنند!
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.