تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 36776

واکنش سرمربی یونانی بسکتبال زنان به صعود به نیمه‌نهایی آسیا

واکنش سرمربی یونانی بسکتبال زنان به صعود به نیمه‌نهایی آسیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران با پیروزی مقابل قزاقستان به نیمه‌نهایی رقابت‌های دسته دوم کاپ آسیا صعود کرد و در این مرحله باید جمعه، ۲۷ مرداد، به مصاف اردن برود. النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی زنان ایران، در پایان این مسابقه گفت: بازی بسیار سختی بود اما بازیکنان ما توانستند بازی را

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران با پیروزی مقابل قزاقستان به نیمه‌نهایی رقابت‌های دسته دوم کاپ آسیا صعود کرد و در این مرحله باید جمعه، ۲۷ مرداد، به مصاف اردن برود.
النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی زنان ایران، در پایان این مسابقه گفت: بازی بسیار سختی بود اما بازیکنان ما توانستند بازی را حفظ کنند. آنها به‌خوبی دفاع کردند و برنامه‌های حمله را به‌درستی انجام دادند. پیروزی حقشان بود. خوشحال هستم و به آنها افتخار می‌کنم که از عهده این بازی سخت برآمدند.
او درباره دیدار با اردن در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها گفت: قبل از این مسابقات با اردن بازی کرده و برنده شده‌ایم اما این تیم متفاوت است و یک بایکن هم به آنها اضافه شده است. با توجه به اینکه یک بازیکن آمریکایی دارد، بیشتر نگاه‌ها روی این تیم است ولی ما قبلا تیم‌مان را آماده کرده‌ایم و امیدوارم فردا هم به بهترین شکل بازی کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.