تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 35961

واکنش تند ملی‌پوش بسکتبال به تسویه حساب نکردن شهرداری گرگان

واکنش تند ملی‌پوش بسکتبال به تسویه حساب نکردن شهرداری گرگان

به گزارش ایسنا، تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران، در حالی این روزها مشغول جذب نفرات و بازیکنان جدید هستند که عدم تسویه حساب باشگاه‌ها با بازیکنان، باعث شده تا برخی بازیکنان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ابراز ناراحتی کنند. در همین راستا، بهنام یخچالی ستاره فصل قبل تیم

به گزارش ایسنا، تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران، در حالی این روزها مشغول جذب نفرات و بازیکنان جدید هستند که عدم تسویه حساب باشگاه‌ها با بازیکنان، باعث شده تا برخی بازیکنان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ابراز ناراحتی کنند.
در همین راستا، بهنام یخچالی ستاره فصل قبل تیم بسکتبال شهرداری گرگان، با انتشار پیام‌هایی در صفحه رسمی خود، نسبت به عدم تسویه حساب باشگاه‌ها با بازیکنان واکنش نشان داد و حتی به تهدید باشگاه‌های بدهکار پرداخت.
ملی پوش بسکتبال ایران که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد، در صفحه رسمی خود نوشت: «آقا لطفا اول تسویه حساب کنید بعد تیم ببندین واسه فصل جدید. این درست نیست واقعا. اون مجموعه زحمت کشیده پارسال.»
البته یخچالی در ادامه با انتشار متنی دیگر اظهار کرد: «بذارین ساکت بمونیم و یک سری چیزها را نگیم لطفا»
بهنام یخچالی در فصل پیش رو دیگر در ترکیب تیم شهرداری گرگان حضور ندارد و با قراردادی دو ساله به تیم «رومراشتروم گلادیاتور» آلمان پیوسته است.
این ملی‌پوش بسکتبال ایران پیش از این نیز با پوشیدن پیراهن تیم‌های روستوک و ام‌بی‌سی آلمان، سابقه لژیونر شدن را داشت و اینبار نیز در لیگ پرو A این کشور دست به توپ خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.