تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29938

واکنش باشگاه هراز آمل به بیانیه پیکان: «به نژاد و زبان کسی توهین نشد»

واکنش باشگاه هراز آمل به بیانیه پیکان: «به نژاد و زبان کسی توهین نشد»

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود هراز آمل به پایان رسید. باتوجه به پیروزی هراز آمل در بازی رفت، این تیم موفق شد تیم پرستاره پیکان را شکست دهد

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود هراز آمل به پایان رسید. باتوجه به پیروزی هراز آمل در بازی رفت، این تیم موفق شد تیم پرستاره پیکان را شکست دهد تا فینالیست لیگ برتر والیبال شود.
اما این رقابت با حاشیه‌های بسیاری همراه بود؛ از حمله حضرت‌پور ملی‌پوش پیکان به هواداران تیم آملی تا اخراج پیمان اکبری و مشاجره این مربی با خبرنگاران.
باشگاه لبنیات هراز آمل در بیانیه‌ای در خصوص این رقابت پرحاشیه نوشت: مغلطه‌ای برای فرار رو به جلو؛ به احدی توهین زبانی و نژادی نشد. 
روابط عمومی باشگاه لبنیات هراز آمل با اشاره به جوسازی‌های قبل بازی نیمه نهایی برابر پیکان تهران که به محرومیت ناعادلانه امیرحسین توخته، یکی از یاران کلیدی تیم هراز آمل درست ۲۴ ساعت پیش از بازی نیمه نهایی منجر شد و همچنین حواشی ادامه دار حین بازی و پس از بازی دور برگشت، اعلام کرد: قطعا این جریانات حاشیه ساز هدفی جز برهم زدن نظم و انسجام تیم هراز آمل ندارد، تیمی که در طول فصل ۱۴۰۱ با شایستگی ۱۹ هفته صدرنشین بوده و اینک نیز قدرتمندانه به فینال لیگ برتر راه یافته است، اما بی تردید کادر فنی حرفه‌ای و بازیکنان باانگیزه لبنیات هراز آمل اسیر این حواشی نخواهند شد و تمام تمرکز خود را به فینال لیگ برتر که عصر روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه برگزار می شود، معطوف خواهند کرد. در مورد اتفاقات پیش آمده در جریان بازی برگشت نیمه نهایی فیلم ها و عکس های داخل زمین و بیرون زمین بخصوص در جایگاه خبرنگاران خود گویای همه چیز است. ضمنا در این اتفاق هیچ احدی به نژاد و زبان کسی توهین نداشته و در واقع چنین فرافکنی و مغلطه ای بیشتر فرار رو به جلوست. مدعیان اگر سند در این خصوص دارند، حتما ارائه دهند. آنهایی که در سالن بودند شاهد بودند که حواشی بوجود آمده با توهین طرفداران کم سن و سال تیم مقابل به سرمربی تیم لبنیات هراز آمل آغاز شد. البته که این بداخلاقی ها مسبوق به سابقه است و هنوز سیلی زدن به خبرنگار و فیلمبردار برنامه ۱+۵ سیما در جریان یکی از بازیهای سال گذشته  از ذهن دوستداران والیبال پاک نشده است!
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.