تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 15515

رئیس کل جدید دادگستری خوزستان منصوب شد

رئیس کل جدید دادگستری خوزستان منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین سید جابر موسوی اظهار کرد: طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه حجت‌السلام والمسلمین اژه‌ای، علی دهقانی رئیس سابق دادگستری ایلام به عنوان رئیس کل دادگستری خوزستان و صادق جعفری چگنی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان منصوب و به زودی جلسه معارفه آنان برگزار می شود. به

حجت الاسلام و المسلمین سید جابر موسوی اظهار کرد: طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه حجت‌السلام والمسلمین اژه‌ای، علی دهقانی رئیس سابق دادگستری ایلام به عنوان رئیس کل دادگستری خوزستان و صادق جعفری چگنی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان منصوب و به زودی جلسه معارفه آنان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: عباس حسینی پویا دادستان سابق عمومی و انقلاب مرکز استان نیز به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان منصوب و در این استان ادامه خدمت خواهد داشت. همچنین حجت الاسلام و المسلمین مرادی نیز به عنوان دادیار دیوان عالی کشور منصوب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: مراسم تودیع و معارفه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصدق معاون اول قوه قضائیه فردا سه‌شنبه ۱۶ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.