تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 39489

والیبال آلمان بالاتر از برزیل و ایتالیا!

والیبال آلمان بالاتر از برزیل و ایتالیا!

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک، والیبال آلمان به مصاف جمهوری چک رفت و توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ به سود والیبال آلمان پایان یافت تا این

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک، والیبال آلمان به مصاف جمهوری چک رفت و توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ به سود والیبال آلمان پایان یافت تا این تیم در این رقابت‌ها شکست ناپذیر باشد.
آلمان با این پیروزی به پنچمین برد متوالی خود رسید و به تنهایی در صدر گروه A این رقابت‌ها بالاتر از ایتالیا و برزیل قرار گرفت. آلمان با این برد یک گام دیگر به المپیک پاریس نزدیک شد.
اکنون والیبال آلمان با پنج پیروزی متوالی در صدر گروه A قرار دارد. ایتالیا و برزیل در جایگاه دوم و سوم این گروه ایستاده‌اند.
در دیگر رقابت‌های برگزار شده، ترکیه توانست با نتیجه ۳ بر ۱ مصر را شکست دهد. همچنین بلژیک در یک بازی شگفت انگیز توانست با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل کانادا به پیروزی برسد. کانادا با این شکست به دومین باخت خود در این مسابقات رسید و در رده سوم گروه C قرار گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.