تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 37467

هیچ مشکلی در مرزهای کشور نداریم/هماهنگی مرزبانی ایران با عراق در تردد زائران

هیچ مشکلی در مرزهای کشور نداریم/هماهنگی مرزبانی ایران با عراق در تردد زائران

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید امروز (۷ شهریورماه) خود از مرز چذابه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در بازدید میدانی و پایش هوایی که از مرزها انجام دادیم امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ایم. به گزارش

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید امروز (۷ شهریورماه) خود از مرز چذابه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در بازدید میدانی و پایش هوایی که از مرزها انجام دادیم امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ایم.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وی افزود: ما در چندین مرحله با کشور عراق هماهنگی‌هایی داشته‌ایم و به توافق رسیدیم که اخبار و اطلاعات مرزی را در اختیار همدیگر بگذاریم و برای جلوگیری از ورود و خروج غیر قانونی اتباع، ورود و خروج سلاح و یا هر اقدام ممنوع دیگر هماهنگ کردیم تا در تمامی مرزهای دو کشور به صورت هماهنگ امنیت بسیار مطلوبی برای زائران فراهم شود. 
فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در حال حاضر وضعیت امنیتی مرزها وضعیت پایداری است و هیچ مشکلی وجود ندارد. در گذرگاه‌ها و پایانه‌های مرزی سیل عظیمی از زائران و عاشقان اباعبدالله به صورت یک حماسه بزرگ چند میلیونی از کشورهای مختلف جهان در این اربعین حسینی شرکت می‌کنند که به حمدالله تمدن‌ساز اسلامی خواهند بود.
وی با اشاره به هماهنگی خوب بین مجموعه انتظامی کشور و مرزبانی با سازمان‌ها و کسانی که در این راستا از زائران پذیرایی می‌کنند و برای تسهیل در تردد آن‌ها تلاش می‌کنند، گفت: دیروز در مرز مهران جمعیت زیادی وارد شده است که آرام و روان در حال تردد هستند و مرز چذابه هم مملو از زائران است که روان و بدون توقف در حال حرکت هستند.   سردار گودرزی به شهروندان و زائران توصیه کرد که از هر مرزی که نزدیک آنان است از مرز آذربایجان غربی تا شلمچه نزدیک‌ترین مرز به خودشان را انتخاب کنند زیرا هیچ منعی در هیچ مرزی وجود ندارد و زائران در هر مرزی می‌توانند سریع عبورکنند.
فرمانده مرزبانی فراجا در پایان تصریح کرد: پلیس به عنوان خادمان مردم عزیز، این قول را می‌دهد که هم امنیت آنها را به خوبی تامین کند و هم با کشور عراق هماهنگی‌ها لازم را به عمل آورده تا مشکلات زائران را حل کند.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.