تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 39739

هیچکس انتظارش را نداشت

هیچکس انتظارش را نداشت

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال آلمان با عملکردی فوق‌العاده در مسابقات انتخابی المپیک توانست بدون شکست جواز حضور در بازی‌های پاریس را کسب کند. شاید کمتر هوادار والیبالی فکر می‌کرد که ژرمن‌ها موفق شوند در مسابقات انتخابی المپیک بدرخشند. والیبالیست‌های آلمان با درخشش در مسابقات انتخابی علاوه بر شکست‌ناپذیر بودن نشان دادند که برای

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال آلمان با عملکردی فوق‌العاده در مسابقات انتخابی المپیک توانست بدون شکست جواز حضور در بازی‌های پاریس را کسب کند. شاید کمتر هوادار والیبالی فکر می‌کرد که ژرمن‌ها موفق شوند در مسابقات انتخابی المپیک بدرخشند. والیبالیست‌های آلمان با درخشش در مسابقات انتخابی علاوه بر شکست‌ناپذیر بودن نشان دادند که برای المپیک پاریس هم برنامه دارند.
تیم ملی والیبال مردان آلمان پس از سال ۲۰۱۲ دوباره در بازی‌های المپیک شرکت خواهد کرد. میخال وینیارسکی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان، پس از عملکرد درخشان تیمش در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: به بازیکنان تیمم بسیار افتخار می‌کنم؛ چرا که کار بزرگی انجام دادند؛ کاری که هیچکس انتظارش را نداشت.
سرمربی لهستانی تیم ملی والیبال آلمان ادامه داد: در طول فصل کار برایمان سخت بود اما قوی‌تر شدیم. در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۱۵ بازیکن یک تیم واحد شدند. باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم؛ چرا که هرگز تسلیم نشده و در شرایط سخت تیم متحدی را تشکیل دادند. همیشه باید به یاد داشته باشید که می‌توانید به چیزهای بزرگی دست پیدا کنید. اکنون رویایمان را برآورده کرده‌ایم. ما به پاریس می‌رویم.
آنتون برمه، ملی‌پوش والیبال آلمان، در یک جمله در واکنش به صعود آلمان به المپیک پاریس گفت: صعود به المپیک رویای کودکی من بود که محقق شد. همچنین گئورگ گروزر، همبازی او هم گفت: در ۱۲ سال گذشته بسیار تلاش کردم تا بتوانم بعد از المپیک لندن، المپیک دیگری را تجربه کنم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.