تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 30738

«هو» در ایران ماندنی شد/ جزییات قرارداد جدید سرمربی کره‌ای تیم‌ملی تیروکمان

«هو» در ایران ماندنی شد/ جزییات قرارداد جدید سرمربی کره‌ای تیم‌ملی تیروکمان

به گزارش ایسنا، ‌فدراسیون تیراندازی با کمان قرارداد هونگ سونگ هو سرمربی کره‌ای تیم ملی را تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است آبان ماه سال جاری در تایلند برگزار شود، تمدید کرد و در صورتی که طرفین رضایت داشته باشند، این قرارداد تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمدید خواهد شد. بر اساس اطلاعات

به گزارش ایسنا، ‌فدراسیون تیراندازی با کمان قرارداد هونگ سونگ هو سرمربی کره‌ای تیم ملی را تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است آبان ماه سال جاری در تایلند برگزار شود، تمدید کرد و در صورتی که طرفین رضایت داشته باشند، این قرارداد تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمدید خواهد شد.
بر اساس اطلاعات خبرنگار ایسنا، قرارداد جدید این سرمربی بر خلاف قرارداد قبلی به صورت ریالی تنظیم شده و پرداخت مالیات آن بر عهده سرمربی کره‌ای تیم‌ملی تیروکمان خواهد بود در حالی که طبق قرارداد قبلی پرداخت مالیات بر عهده فدراسیون تیروکمان بود. همچنین باید خاطرنشان کرد که رقم قرارداد بین هونگ سونگ هو و فدراسیون تیروکمان بیشتر از عدد سال گذشته نیست.

فدراسیون تیروکمان شهریور سال گذشته بود که قراردادی با رقم ماهانه ۷۰۰۰ یورو با سرمربی جدید کره‌ای تیم‌ملی امضا کرد. آن زمان اعلام شد قرارداد کلی تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و در عین حال قرارداد کوتاه مدتی نیز تا پایان سال گذشته بین طرفین به امضا رسید که رقم ماهانه آن تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس ماهانه ۷۰۰۰ یورو بود و بر اساس این قرارداد، هونگ سونگ هو به صورت همزمان سرمربی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران در رشته‌های کامپوند و ریکرو شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.