تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 12147

روایت حبیب کاشانی از مدیریت در فوتبال تا مدیریت در شهر

روایت حبیب کاشانی از مدیریت در فوتبال تا مدیریت در شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه «دستخط» از روند خصوصی سازی باشگاه‌های فوتبال در ایران گفته و از دوران مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی امید خواهد گفت. کاشانی که سابقه سه دوره حضور در شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه «دستخط» از روند خصوصی سازی باشگاه‌های فوتبال در ایران گفته و از دوران مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی امید خواهد گفت.

کاشانی که سابقه سه دوره حضور در شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه مدیریت خود دارد، در این برنامه به تبیین رویکرد شورای اسلامی شهر تهران و بررسی منابع مورد نیاز برای اداره شهر می پردازد.

همچنین بررسی ناوگان حمل و نقل عمومی و نیاز به واگن های مترو از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد.

«دستخط» که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه‌کنندگی می‌کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمدحسین رنجبران هر هفته جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۶:۱۵ تماشایی می‌شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.