تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 38343

هوادار و تراکتور علیه یک آمار

هوادار و تراکتور علیه یک آمار

دوتیم هوادار و تراکتور بعد از پایان فیفادی ماه سپتامبر در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۲۹ شهریور به مصاف همدیگر می‌روند، تی‌تی‌ها پس از روند نامطلوبشان در ابتدای لیگ، هفته سوم و چهارم را با برد پشت سر گذاشتند تا شرایط با قرارگیری در جایگاه ششم جدول

دوتیم هوادار و تراکتور بعد از پایان فیفادی ماه سپتامبر در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۲۹ شهریور به مصاف همدیگر می‌روند، تی‌تی‌ها پس از روند نامطلوبشان در ابتدای لیگ، هفته سوم و چهارم را با برد پشت سر گذاشتند تا شرایط با قرارگیری در جایگاه ششم جدول تاحدودی برای پاکو خمس و شاگردانش بهتر شود و سرخ پوشان تبریزی حالا در جست‌وجوی ادامه‌ی روند امتیازگیری شان باشند.
اما در سمت مقابل بنفش‌پوشان پایتخت، با یک برد، یک باخت و دو مساوی، با پنج امتیاز در رده هشتم قرار دارند و برابر تراکتور به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهند بود تا بتوانند در نیمه بالایی جدول رده‌بندی صاحب جایگاه شوند.
دو تیم تاکنون چهار بار به مصاف همدیگر رفته‌اند که دو بازی با پیروزی تی‌تی‌ها به اتمام رسیده، یک بازی مساوی شده و سهم هوادار هم تنها یک برد بوده است.
نتایج به دست آمده در تقابل های هوادار و تراکتور به شرح زیر می باشد؛
هوادار ۱ تراکتور صفر
تراکتور ۳ هوادار ۲
تراکتور صفر هوادار صفر
هوادار صفر تراکتور ۱
اما نکته جالب توجه این که تقابل‌های دوتیم به غیر از یک تساوی همواره با اختلاف یک گل به اتمام رسیده است.
پیروزی ناپلئونی‌وار یک بر صفر، برای هر دوتیم یک بار رقم خورده و پرگل‌ترین دیدار با برتری سه بر دو تی‌تی‌ها همراه شده تا روند برد با اختلاف یک گل در این بازی‌ها حفظ شود.
حالا باید دید آیا این چرخه در پنجمین تقابل تی‌تی‌ها و بنفش‌پوشان پایتخت ادامه‌دار خواهد بود، یا دوتیم این هفته بلاخره به آمار برتری با اختلاف یک گل پایان می‌دهد؟
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.