تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 1581

“همکاری پاکستان با روسیه و چین برای برقراری صلح در افغانستان”

“همکاری پاکستان با روسیه و چین برای برقراری صلح در افغانستان”

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه پاکستانی Express Tribune، منابع این روزنامه گفتند، معید یوسف، مشاور امنیت ملی پاکستان و فایز حمید رئیس سازمان اطلاعات این کشور در دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن بر عزم پاکستان بر همکاری با روسیه و چین در این زمینه‌ تاکید کرده‌اند. یوسف نسبت به پیامدهای عقب‌نشینی کامل نیروهای

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه پاکستانی Express Tribune، منابع این روزنامه گفتند، معید یوسف، مشاور امنیت ملی پاکستان و فایز حمید رئیس سازمان اطلاعات این کشور در دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن بر عزم پاکستان بر همکاری با روسیه و چین در این زمینه‌ تاکید کرده‌اند.

یوسف نسبت به پیامدهای عقب‌نشینی کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان هشدار داد زیرا که این مساله زمینه را برای گروه‌های فعال تروریستی نظیر القاعده فراهم خواهد کرد تا تجمیع نیرو کرده و به مرور زمان تبدیل به تهدیدی شود که نه فقط منطقه بلکه امنیت آمریکا را هم تهدید کند.

روزنامه Express Tribune نوشت: پاکستان، روسیه و چین همچنان برای همکاری با دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره افغانستان به رغم خروج نظامیان آمریکا از خاک این کشور و افزایش تنش بین نیروهای افغان و طالبان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.