تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 31549

همایش تجلیل از مقام استاد مطهری برگزار می‌شود

همایش تجلیل از مقام استاد مطهری برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، مهدی شیری با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر مرتضی مطهری گفت: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در طلیعه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری همایشی را به مناسبت گرامیداشت روز معلم و تجلیل و تکریم از مقام استاد برگزار می‌کند. مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ادامه داد: این همایش در راستای

به گزارش ایسنا، مهدی شیری با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر مرتضی مطهری گفت: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در طلیعه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری همایشی را به مناسبت گرامیداشت روز معلم و تجلیل و تکریم از مقام استاد برگزار می‌کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ادامه داد: این همایش در راستای حرکت به سوی نوآوری، تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در آموزش عالی و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.
وی موضوع این همایش را دانشگاهِ تراز انقلاب اسلامی و سخنران این آن را حسن رحیم‌پور ازغدی اعلام کرد و  از اساتید دانشگاه و دانشجویان آموزش عالی خواست تا از ساعت ۱۰ تا ۱۲ فردا چهارشنبه ١٤٠٢/٢/١٣ در سالن شهید سلیمانی دانشگاه جامع انقلای اسلامی حضور داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.