تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 40454

هدف‌مان رسیدن به بهترین عملکرد است

هدف‌مان رسیدن به بهترین عملکرد است

زینب ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در آستانه رقابت‌های پارا آسیایی هانگژو چین و در خصوص حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای چهارمین بار، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط فعلی تیم به اوج آمادگی و ایده آل خوبی رسیده است. با وجود مشاور و کادرفنی که کمک کردند یک بازی تدارکاتی با

زینب ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در آستانه رقابت‌های پارا آسیایی هانگژو چین و در خصوص حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای چهارمین بار، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط فعلی تیم به اوج آمادگی و ایده آل خوبی رسیده است. با وجود مشاور و کادرفنی که کمک کردند یک بازی تدارکاتی با تیم روسیه داشته باشیم، از آقای اسبقیان و صائبی تشکر می‌کنم که زمینه شرایط را محیا کردند که مسابقه داشته باشیم و سطح خودمان را بالا ببریم.
وی با بیان اینکه ۲۶ مهرماه اعزام به هانگژو شدیم و از ۳۰ مهرماه با پیروزی مسابقات را شروع کردیم، افزود: رقبای اصلی چین و ژاپن هستند. ما خودمان در چندسال اخیر نایب قهرمان آسیا بودیم. هدف ما بهترین نحو بازی کردن و عملکرد خودمان در مسابقات است.
بازیکن ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته بانوان، درباره کار کردن با سرمربی اصفهانی، ادامه داد: سرمربی اصفهانی بسیار خوب است و ایشان هیچ فرقی بین بازیکن اصفهانی و غیر اصفهانی نمی‌گذارد و به‌طور کامل با همه ما صمیمی است. من نیز از لحاظ شرایط و آمادگی در اوج هستم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم.
وی تاکید کرد: هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان از بهترین هیئت‌های اداره ورزش هستند، به طور کامل ما را حمایت کرده و آنچه در توان داشتند را برای ما انجام دادند. امیدواریم اداره کل ورزش در برگشت از مسابقات به‌طوری که در شان و شخصیت یک ورزشکار مدال آور اصفهانی است، بتوانند قدردان مدال آوران آسیایی باشند که یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی نیز به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.