تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 9659

هاکی در سال ۱۴۰۰ چه کرده است؟

هاکی در سال ۱۴۰۰ چه کرده است؟

به گزارش ایسنا، فدراسیون هاکی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های آموزش، گسترش همگانی این ورزش، برگزاری اردوهای ملی، راه‌اندازی هاکی در شهرستان‌ها و تامین تجهیزات مورد نیاز آنها و اقدامات دیگری را انجام داده است. یکی از فعالیت‌های این فدراسیون در زمینه اهدای وسایل و تجهیزات به صورت رایگان

به گزارش ایسنا، فدراسیون هاکی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های آموزش، گسترش همگانی این ورزش، برگزاری اردوهای ملی، راه‌اندازی هاکی در شهرستان‌ها و تامین تجهیزات مورد نیاز آنها و اقدامات دیگری را انجام داده است.

یکی از فعالیت‌های این فدراسیون در زمینه اهدای وسایل و تجهیزات به صورت رایگان است که طی آن بیش از ۵۰۰ چوب هاکی، ۱۰ ست لباس درازه‌بانی و ۷۰۰ توپ در مجموع به ارزش ۶۳۰ میلیون تومان به شهرستان‌ها ارسال شده است.

این فدراسیون در شهرهای مشکین‌شهر، پارس آباد، سرعین، کوثر و خلخال (اردبیل)،  سرایان، زبرکوه، سربیشه و سبزوار (خراسان جنوبی)، کردستان، هرمزگان، کیش، مهریز یزد و کرج اقدام به راه‌اندازی هاکی کرده است.

مسئولان هاکی توانسته‌اند در بخش فعالیت‌های بین‌المللی هم دستاوردهایی داشته باشند که شامل ریاست هاکی داخل سالن آسیا توسط بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ایران و کسب بیش از ۱۵ کرسی در سطح آسیا است.

علاوه بر این تاکنون ۴ مرحله اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن مردان و پنج دوره زنان، یک دوره اردوی تیم ملی هاکی روی چمن مردان و زنان هم برگزار شده است تا این تیم ‌ها آماده حضور در مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن جهان و آسیا شوند. ایران در بخش مردان قهرمان هشت دوره داخل سالن آسیا است و در بخش زنان نیز به دنبال کسب مقام است. از طرفی تیم مردان سابقه سومی جهان را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.