تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
کد خبر : 37098

هاوایی را آتش برد، بایدن را خواب!

هاوایی را آتش برد، بایدن را خواب!

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، ویدئویی ۱۲ ثانیه‌ای از این مراسم در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که نشان می‌دهد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در این مراسم خوابش برده است! تاکنون واکنش این رئیس جمهور به این حادثه مرگبار به اندازه کافی جنجال برانگیز بوده و این ویدئو و بی‌اعتنایی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، ویدئویی ۱۲ ثانیه‌ای از این مراسم در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که نشان می‌دهد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در این مراسم خوابش برده است!
تاکنون واکنش این رئیس جمهور به این حادثه مرگبار به اندازه کافی جنجال برانگیز بوده و این ویدئو و بی‌اعتنایی او احتمالا موج جدیدی از واکنش‌ها و انتقادات را به همراه خواهد داشت.
روزنامه دیلی میل پیشتر در گزارشی نوشت، جو بایدن روز دوشنبه یک تور پنج ساعته در هاوایی انجام داد که در آن آتش سوزی‌های ویرانگر را – که حداقل ۱۱۴ نفر را کشته و ۸۵۰ نفر را ناپدید کرد – با تجربه خود از آتش سوزی کوچک آشپزخانه‌اش مقایسه کرد!
تعداد قربانیان روز دوشنبه به ۱۱۴ نفر رسید و ۸۵۰ نفر همچنان مفقود هستند. در میان کشته شدگان، کمتر از یک چهارم شناسایی شده‌اند. بایدن قبل از سفرش به دلیل عدم توجه کافی به آتش‌سوزی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و به واکنش کُند به بحران متهم شد. حتی دموکرات‌ها خواستار این بودند که بدانند چرا کمک‌های فدرال به کندی رسیده است و به همکاران جمهوری‌خواه خود پیوستند تا تاخیر بایدن در رسیدن به مائوئی را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.