تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 33581

نکونام از جنس استقلال است

نکونام از جنس استقلال است

به گزارش ایسنا، پس از روزها رایزنی بالاخره مدیران استقلال با جواد نکونام به توافق رسیدند و او به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد. نکونام که جانشین ریکاردو ساپینتو پرتغالی شده، در لیگ بیست و سوم هدایت آبی‌های پایتخت را بر عهده خواهد داشت. نکونام بهترین انتخاب برای استقلال بود علیرضا اکبرپور، بازیکن پیشین

به گزارش ایسنا، پس از روزها رایزنی بالاخره مدیران استقلال با جواد نکونام به توافق رسیدند و او به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد. نکونام که جانشین ریکاردو ساپینتو پرتغالی شده، در لیگ بیست و سوم هدایت آبی‌های پایتخت را بر عهده خواهد داشت.
نکونام بهترین انتخاب برای استقلال بود
علیرضا اکبرپور، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان اظهار کرد: از بین گزینه‌هایی که وجود داشت جواد نکونام بهترین انتخاب برای استقلال بود.
ببینید

ویدیو/ کارنامه جواد نکونام در یک نگاه

وی ادامه داد: گزینه ایرانی در حال حاضر بهتر از گزینه خارجی بود چرا که ایرانی‌ها شناخت خوبی از فوتبال ایران دارند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا استقلال نتایج بسیار خوبی در فصل پیش رو کسب کند.
نکونام از جنس استقلال است
اکبرپور افزود: نکونام تجربه خوبی را چه زمانی که در لالیگا بازی کرده و چه زمانی که در تیم ملی دستیار بود به دست آورده است و مثل فرهاد مجیدی از جنس خانواده استقلال است و به خوبی می‌داند چطور با حاشیه‌ها مبارزه کند و تیم را هدایت کند.

بازیکن سابق استقلال درباره انتخاب دستیاران جواد نکونام بیان کرد: وقتی یک سرمربی انتخاب می‌شود باید دست او را برای گزینش همکاران و بازیکنانش باز گذاشت چون او می‌خواهد یک فصل با این افراد زندگی کند بنابراین خودش باید انتخاب کند و باشگاه تمام خواسته‌هایش را انجام بدهد
توقع هوادار از نکونام قهرمانی است
وی درباره جذب بازیکنان جدید در فصل جاری بیان کرد:  استقلال در فصل قبل درست یارگیری نکرده بود و در چند پست بازیکنان زیادی داشت و برعکس در چند پست دیگر با کمبود بازیکن مواجه بود. استقلال بازیکنان بزرگ می‌خواهد و باید با آوردن چند بازیکن بزرگ و در حد استقلال تیم را تقویت کند. توقع هواداران از استقلال با آمدن جواد نکونام قهرمانی است.
اکبرپور درباره قهرمانی تیم ملی در تورنمت کافا گفت : به هرحال تیم ملی نیاز به انجام بازی‌های تدارکاتی دارد تا نقاط ضعف و قدرت مشخص شود. انجام بازی مقابل ازبکستان در فینال تورنمنت کافا می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اگر قرار است بازی‌های دوستانه انجام دهیم بهتر است مقابل تیم‌های قوی‌تر از خودمان قرار گیریم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.