تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 40993

نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی

نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی

امروز تب فوتبال در قزوین داغ‌داغ خواهد بود، جایی که نماینده فوتبال استان در یکی از مهمترین دیدارهای فصل باید از تیم پرستاره استقلال تهران پذیرایی کند. هواداران شمس‌آذر به خوبی می‌دانند که این بازی تا چه اندازه می‌تواند عیار تیم شهرشان را نشان دهد، دیداری که بدون شک نبرد تجربه و اعتبار و جوانی

امروز تب فوتبال در قزوین داغ‌داغ خواهد بود، جایی که نماینده فوتبال استان در یکی از مهمترین دیدارهای فصل باید از تیم پرستاره استقلال تهران پذیرایی کند.
هواداران شمس‌آذر به خوبی می‌دانند که این بازی تا چه اندازه می‌تواند عیار تیم شهرشان را نشان دهد، دیداری که بدون شک نبرد تجربه و اعتبار و جوانی و جنگندگی است.
هواداران شمس آذر سرمست از ۲ برد متوالی تیم محبوبشان مقابل تیم‌های قدرتمند تراکتورسازی و فولاد در ۲ هفته اخیر بدون شک چشم انتظار معجزه مقابل تیم استقلال هستند.
دیداری که اگر در پایان با هر نتیجه‌ای به سود نماینده استان رقم بخورد، علاوه بر موجی از شادی یک روز تاریخی را برای فوتبال قزوین رقم خواهد زد.
تماشاگران خونگرم قزوینی که در ۲ بازی قبلی میزبانی را تجربه کرده‌اند، امروز هم با شور و ذوقی وصف ناپذیر در ورزشگاه حاضر خواهند شد تا ورزشگاه سردار آزادگان را برای حمایت از  شمس آذر به رنگ سبز درآورند.
البته تیم استقلال تهران هم در قزوین تنها نخواهد بود، آبی پوشان پایتخت که این روزها با بردهای متوالی صدرنشین لیگ هستند، در بازی امروز به طور قطع از حمایت هواداران خود در قزوین برخوردارند و یقیناً ورزشگاه برای آنان هم به رنگ آبی در خواهد آمد.
کری‌خوانی هواداران در آستانه بازی
نماینده قزوین پیش از این با نام کاسپین یک بار در چارچوب جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مغلوب آبی‌پوشان پایتخت شده و امروز برای نخستین بار در تاریخ میزبان استقلال است.
البته قزوینی‌ها ۳۰ سال قبل در لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم تولی‌پرس قزوین با نتیجه ۲ بر یک از سد استقلال عبور کردند و همین نتیجه باعث شده تا کری هواداران ۲ تیم در آستانه بازی به اوج برسد.
آبی‌ها در نیمه نخست نیم فصل آمار خیره‌کننده ۶ پیروزی از هفت بازی را ثبت کردند و مترصد هفتمین پیروزی فصل خود هستند و از سویی دیگر هم شاگردان سعید دقیقی در ۲  دیدار اخیر خود فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز را از پیش رو برداشتند و به دنبال ادامه شگفتی‌سازی خود با توقف صدرنشین لیگ برتر هستند.
دیداری که به نوعی تقابل ۲ سرمربی جوان ۲ تیم هم خواهد بود و باید دید نبرد آبی پوشان و سبز پوشان در نهایت به سود کدامیک رقم خواهد خورد.
البته مصاحبه یک ماه قبل سعید دقیقی در یک برنامه تلویزیونی هم به نوعی می‌تواند انگیزه استقلالی‌ها را بالاتر ببرد تا شاید بتوانند نقشه سرمربی جوان شمس آذر را خنثی کنند.
دقیقی در آن مصاحبه استقلال را جزو تیم‌های خوب و مدعی لیگ عنوان نکرده بود و شاید همین اتفاق باعث بالا رفتن انگیزه بیشتر استقلالی‌ها باشد. هرچند دقیقی در مصاحبه قبل از بازی صحبت‌های خود را تکرار نکرد و از استقلال به عنوان یک تیم با شخصیت و با تجربه یاد کرد تا به نوعی انگیزه های بازیکنان استقلال در آستانه این بازی را بیشتر نکند.
تیم فوتبال شمس آذر پس از میزبانی در هفته پنجم لیگ و در جدال با ذوب آهن اصفهان که با حضور پرشور تماشاگران این تیم همراه بود، حالا این بار در یک دیدار حساس باید میزبان استقلال تهران باشد.
برتری در بازی امروز بدون شک می‌تواند شرایط شمس آذر را در جدول رده‌بندی دستخوش تغییر کند تا بتواند برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول دورخیز بلندی داشته باشد.
نماینده استان در حالی با هفت امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد که با تساوی مقابل استقلال خوزستان و برتری مقابل مس رفسنجان، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان اگر درگیر کسر سه امتیاز شکایت باشگاه سایپا نبود، وضعیت به مراتب بهتری در جدول رده‌بندی داشت.
با این حال شاگردان سعید دقیقی امیدوار هستند که بتوانند در روزی که بار دیگر حضور هواداران دلگرمی بزرگی برای آنان محسوب می‌شود، اگر چه کار خیلی سخت و دشواری دارند، چشم به چهارمین برد فصل خود داشته باشند.
ورزشگاه سردار آزادگان آماده میزبانی
همزمان با دیدار شمس آذر مقابل استقلال تهران صندلی‌های تماشاگران هم قبل از این بازی نصب شد تا تماشاگران خونگرم قزوینی از این بابت مشکلی نداشته باشند.
نکته امیدوارکننده برای نماینده استان حضور مسئولان ارشد استان در بازی‌های این تیم است، روز گذشته بود که استاندار به همراه مدیر کل ورزش و جوانان از تمرین این تیم در آستانه بازی با استقلال بازدید کرد.
استاندار قبل از لیگ و همزمان با آغاز لیگ برتر بارها از تمرین نماینده استان بازید و حمایت‌های خود و مجموعه استان را از باشگاه شمس آذر اعلام کرده که همین بدون شک انگیزه‌های بازیکنان و کادر فنی را بالاتر می‌برد.
خودباوری رمز موفقیت شمس آذری‌ها
میرمسعود میرزاده، کارشناس فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم شمس آذر می‌گوید: خوشبختانه بازیکنان شمس آذر در هفته‌های اخیر رفته رفته به مرز خودباوری رسیدند.
میرزاده اعتقاد دارد، حضور درلیگ برتر علاوه بر آمادگی جسمانی یا تاکتیکی نیازمند مسائل روحی و روانی هم هست که در این هفته‌ها شاگردان سعید دقیقی خود را به این سلاح تجهیز کرده‌اند.
وی عملکرد تیم شمس آذر در ۲ بازی گذشته لیگ برتر را خیره کننده می‌داند و می‌گوید: پیروزی مقابل تیم های قدرتمند و ریشه دار فولاد و تراکتور در زمین حریفان کار سخت و دشواری است که شاگردان رگدقیقی به خوبی از پس آن برآمدند.
میرزاده، ایجاد فرصت های گلزنی و ایجاد موقعیت های بیشمار را یکی از ویژگی عای فوق العاده تیم شمس آدر قزوین در لیگ برتر می داند.
پیشکسوت فوتبال استان با اشاره به قابیلت های بالای سعید دقیقی سرمربی جوان شمس آذر می گوید: دقیقی نشان داده که مربی کاربلد و باهوشی است و رفته رفته در بازی های لیگ برتر نشان داد که با کسب تجربه می تواند شاگردانش را از نظر تاکتیکی و روحی به بهترین سطح برساند.
بانوان تماشاگر دیدار استقلال و شمس آذر
به مانند دو میزبانی شمس آذر در لیگ برتر از رقبا که بانوان سهم قابل توجهی از تماشای بازی نماینده استان مقابل رقبا داشتند، امروز هم ضلع عربی ورزشگاه سردار آزادگان آماده حضور بانوان شده است.
طبق خبرهای رسیده از باشگاه شمس آذر تمامی بلیت های جایگاه بانوان به فروش رفته تا امروز شاهد حضور پرشور آنان باشیم.
ورزشگاه سردار آزادگان هم براساس استانداردهای موجود برای حضور بانوان آماده است و به مانند بازی با هوادار و ذوب آهن بانوان می توانند با حضور در ورزشگاه در این دیدار حساس شمس آذر را تشویق کنند.
در بازی های شمس آذر در هفته های دوم و چهارم لیگ برتر مقابل هوادار و ذوب آهن  بانوان با حضور در ورزشگاه سردار آزادگان حمایت پرشوری از شمس آذر داشتند.
مصوبات شورای تأمین برای دیدار شمس آذر و استقلال  
طبق مصوبه شورای تامین، درب‌های استادیوم از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز به روی تماشاگران باز خواهد شد .
در اطلاعیه شورای تامین آمده : تماشاگران از همراه داشتن هرگونه وسایل اضافه، ساک دستی، خوراکی و آب معدنی خودداری و از بوفه های ورزشگاه خرید کنند.
فوتبالدوستان تنها با تهیه بلیت می توانند از گیت ورودی استادیوم وارد شوند.
هر بلیت دارای کد یکتا می باشد و تنها یک بار می توان به وسیله‌ی بارکدخوان به استادیوم وارد شوند.
هرکدام از بلیت های جایگاه میزبان ، مهمان و بانوان مختص گیت‌های ورودی همان جایگاه می باشد و در سایر جایگاه ها غیرقابل استفاده است.
تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.