تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 17704

فدراسیون باید از سعید معروف تقدیر می‌کرد نه پیکان

فدراسیون باید از سعید معروف تقدیر می‌کرد نه پیکان

به گزارش ایسنا، والیبال باشگاه‌های آسیا که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و با حضور هشت تیم برگزار شد، در نهایت با قهرمانی پیکان به پایان رسید. شهداب یزد دیگر نماینده ایران هم در این دوره از مسابقات پس از سانتوری ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفت. ناصر شهنازی، ‌مربی و

به گزارش ایسنا، والیبال باشگاه‌های آسیا که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و با حضور هشت تیم برگزار شد، در نهایت با قهرمانی پیکان به پایان رسید. شهداب یزد دیگر نماینده ایران هم در این دوره از مسابقات پس از سانتوری ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفت.

ناصر شهنازی، ‌مربی و کارشناس والیبال در مورد این مسابقات و قهرمانی پیکان به ایسنا گفت: با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت در تیم‌های پیکان، شهداب و سانتوری ژاپن سطح کیفی مسابقات بالا بود و حضور ستاره‌ها باعث جذابیت خاصی شده بود که مردم لذت بردند. مسابقات هم مخصوصا در مراحل آخر زیبا و جذاب بود.

او در مورد عملکرد بازیکنان خارجی در این رقابت‌ها گفت: والیبال ورزشی گروهی است. هماهنگی تیمی خیلی در نتایج تاثیر دارد اما بازیکن فوق ستاره با هر شرایطی خود را وفق می‌دهند، ستاره‌های پیکان این انتظارات را برآورده کردند. ستاره‌های یزد هم خوب بودند و توانستند در کنار سایر بازیکنان به هماهنگی نسبی برسند.

شهنازی به رقابت سه تیم پیکان، سانتوری و شهداب که به ترتیب اول تا سوم شدند، گفت: از ابتدا هم پیش‌بینی این بود که این تیم‌ها اول تا سوم شوند. البته برخی تصور فینال تمام ایرانی داشتند اما  ژاپن فراتر از انتظار بازی کرد و مانع صعود یزد به فینال شد. از طرف دیگر فکر می‌کردیم به جای تاراز، الریان به جمع چهار تیم صعود کند که نشد.

فدراسیون باید از سعید معروف تقدیر می‌کرد نه پیکان

او در پاسخ به این سوال که آیا پیکان با ترکیب لیگ خود می‌توانست قهرمان مسابقات شود، بیان کرد: بردن ژاپن با ترکیب قبلی پیکان کار خیلی سختی بود. بازیکنان خارجی در این زمینه تاثیرگذار بودند و دیدید که نیمیر عبدالعزیز وقتی از ست سوم راه افتاد، به تیم کمک کرد و پیکان بازی را برد. به نظرم بدون ستاره‌ها قهرمانی برای پیکان خیلی سخت بود.

این مربی والیبال در مورد حضور دوباره سعید معروف و محمد موسوی در ایران گفت: این دو از بازیکنان تاثیرگذار والیبال ایران بودند و در خیلی از اتفاقاتی که در کشور ما افتاده، تاثیر مثبتی داشتند. در این مسابقات هم خیلی عالی کردند، موسوی در اوج آمادگی قرار داشت و معروف هم جزو اسطوره‌ها و بهترین‌های جهان است.

او با اشاره به مراسم تقدیری که باشگاه پیکان برای سعید معروف برگزار کرد، گفت: باشگاه پیکان کار بزرگی کرد. البته به نظرم این کار بیشتر وظیفه فدراسیون بود. هیات آذربایجان غربی هم باید در جریان کار شریک می‌شد و تقدیر باشکوهی انجام می دادند.

شهنازی در پایان گفت: در شرایط خاص جامعه، پیکان با این قهرمانی شادی خاصی را به جامعه تزریق کرد و جا دارد از مدیرعامل، کادر فنی، کادر سرپرستی و بازیکنان این تیم تشکر کنم.

انتهای پیام  

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.