تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 35304

نماینده خدابنده: سیل خسارت جدی به کشاورزان وارد کرده است

نماینده خدابنده: سیل خسارت جدی به کشاورزان وارد کرده است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سید البرز حسینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته و در دو روز قبلی بارندگی شدیدی در شهرستان خدابنده اتفاق افتاد و حدود ۱۰ الی ۱۲ روستا حین برداشت محصول با خسارت جدی روبرو شدند. جالیزها و محصولات

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سید البرز حسینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته و در دو روز قبلی بارندگی شدیدی در شهرستان خدابنده اتفاق افتاد و حدود ۱۰ الی ۱۲ روستا حین برداشت محصول با خسارت جدی روبرو شدند. جالیزها و محصولات صیفی‌جات و گندم که در حال برداشت بود همگی آسیب دیدند.
وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی، ارزیابی لازم را انجام داده و خسارت کشاورزان را پرداخت کنند. بنده شنیدم که خسارت صیفی‌جات را بیمه قبول نمی‌کند. این جوانان هر کدام ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون هزینه‌ کرده‌اند و اکنون آسیب جدی دیده‌اند انتظار می‌رود خسارت این کشاورزان ارزیابی و پرداخت شود.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر حسینی بیان کرد: حتما پیگیری خواهیم کرد، شما هم نامه‌های خود را ثبت کنید. در ردیف‌های بودجه حوادث غیرمترقبه این موضوع دیده می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.