تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 34404

نمایشگاه «بیا تا گل برافشانیم» به مناسبت عید غدیر افتتاح می‌شود

نمایشگاه «بیا تا گل برافشانیم» به مناسبت عید غدیر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار خوشنویسی و تذهیب غلامرضا راهپیما و سپیده راهپیما به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم با عنوان «بیا تا گل برافشانیم» روز جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۷ در گالری گویا گشایش می‌یابد. غلامرضا راهپیما درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در نمایشگاه «بیا تا گل برافشانیم» بیش از

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار خوشنویسی و تذهیب غلامرضا راهپیما و سپیده راهپیما به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم با عنوان «بیا تا گل برافشانیم» روز جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۷ در گالری گویا گشایش می‌یابد.
غلامرضا راهپیما درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در نمایشگاه «بیا تا گل برافشانیم» بیش از ۴۰ اثر خوشنویسی، نقاشی خط و تذهیب به نمایش گذاشته می‌شود. نام «بیا تا گل برافشانیم» را برگزیدیم به این دلیل که عید غدیر یکی از گل افشان‌ترین اعیاد ما شیعیان است و به آن افتخار می‌کنیم و امیدواریم این آثار نیز بخشی از گل افشانی ما برای عید غدیر باشد.
وی بیان کرد: تعدادی از این آثار شامل سرمشق‌هایی است که برای دخترم سپیده راهپیما نوشتم و او با علاقه فراوان آنها را با هنر تذهیب، تزئین کرده است. دخترم علاوه بر اینکه مهندس معماری است، علاقه به تذهیب داشت و از محضر استادانی چون میرآبادی، صادق‌زاده و محسن آقامیری بهره گرفته است.
گالری گویا در خیابان کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، پلاک ۹۱ واقع است. ساعت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ۱۶ الی ۲۰ خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.