تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 30698

نماهنگ «آقای مهربون» ویژه میلاد امام مجتبی(ع) منتشر شد

نماهنگ «آقای مهربون» ویژه میلاد امام مجتبی(ع) منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین محصول باشگاه سرود نهضت به مناسبت ایام ولادت امام حسن (ع) با نام «آقای مهربون» تولید و منتشر شد. همه قطره ایم و شما دریا ای «آقای مهربون » …. موزیک‌ویدیوی تصویری از شور و حال امام حسنی بچه های ایران در شب میلاد ایشان است که از سوی مرکز

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین محصول باشگاه سرود نهضت به مناسبت ایام ولادت امام حسن (ع) با نام «آقای مهربون» تولید و منتشر شد.
همه قطره ایم و شما دریا ای «آقای مهربون » …. موزیک‌ویدیوی تصویری از شور و حال امام حسنی بچه های ایران در شب میلاد ایشان است که از سوی مرکز رسانه نهضت سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده است.
حسین صیامی مدیر باشگاه سرود نهضت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص این سرود گفت: نماهنگ «آقای خوبی ها» که حول محور ولادت امام حسن مجتبی (ع) تولید شد و توسط باشگاه سرود نهضت منتشر شد.
وی ادامه داد: معمولاً قطعات زیادی تولید شده در خصوص امام حسن مجتبی نداریم و معمولاً کارهایی تولید شده هستند در فضای رمضانی قرار دارند. با توجه به این خلا که کارهای امام حسنی (ع) زیاد نیستند با همین رویکرد این قطعه تولید شد و هدف از آن انتقال فضای شادی همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) است.این نماهنگ بیان کودکانه پسندی دارد و از نظر ملودی و آهنگ سازی قالبی دارد که میتواند به صورت زیبای مشترک به وجود بیاید و برای نوجوانان و کودکان استقبال واقع شود.
صیامی با قدردانی از گروه سرود نجم الثاقب و تهیه کننده و دست اندرکاران این نماهنگ افزود: قابی بسیار شادی هم برای تصویر بیان شد. تاکنون استقبال بسیار خوبی هم قرار گرفت هم در رسانه ملی و هم در فضای مجازی مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت و هدفی که داشتیم از این قطعه رساندن پیام شادی آفرین برای اقشار جامعه بوده است.
در ادامه این نماهنگ را مشاهده میکنید:

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.