تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 37598

نقش پروژه های بهداشتی شیراز در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی

نقش پروژه های بهداشتی شیراز در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۴۶ طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح‌های عمرانی خوبی در راستای افزایش سرانه بهداشت در استان داشته و توانسته نقش ویژه‌ای در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی داشته باشد. وی اضافه کرد:

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۴۶ طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح‌های عمرانی خوبی در راستای افزایش سرانه بهداشت در استان داشته و توانسته نقش ویژه‌ای در افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی داشته باشد.
وی اضافه کرد: ۶۶ طرح در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۵۷ میلیارد تومان در استان فارس افتتاح شد که از این تعداد ۳۲ طرح در حوزه بهداشت است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ۲۹ پروژه هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه درمان است و هفت طرح نیز در حوزه توسعه تجهیزات بهداشتی و درمانی است.
وی ادامه داد: افتتاح بخش توموتراپی بیمارستان نمازی نقش ویژه‌ای در درمان سرطان داشته و می‌تواند عاملی برای افزایش خدمت رسانی به بیماران سرطانی باشد
عین اللهی با اشاره به بازدید از بیمارستان‌های در حال ساخت استان فارس و مناطق محروم تاکید کرد: ۴۶ طرح محرومیت زدایی نیز در شیراز با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.