تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 39456

«نقد سینما» سراغ «بچه زرنگ» رفت/ ذائقه‌سازی انیمیشن برای کودکان

«نقد سینما» سراغ «بچه زرنگ» رفت/ ذائقه‌سازی انیمیشن برای کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، سی‌ و ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری امشب ۱۴ مهر از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. «میز نقد سینمای ایران» که این هفته به نقدوبررسی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اختصاص دارد، میزبان پرستو علی‌عسگرنجاد منتقد و محمد صابری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، سی‌ و ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری امشب ۱۴ مهر از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
«میز نقد سینمای ایران» که این هفته به نقدوبررسی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اختصاص دارد، میزبان پرستو علی‌عسگرنجاد منتقد و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی می‌شود. این اثر به تهیه‌کنندگی حامد جعفری محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است. «بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرار آمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است … .
همچنین انیمیشن «اسپایدرمن۲» سوژه این هفته «میز نقد سینمای جهان» با حضور محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو است. این اثر، جدیدترین پویانمایی ساخته‌ شده از شخصیت محبوب کمیک‌بوک‌ها، مردعنکبوتی، است. این انیمیشن دنباله‌ای بر انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی Spider-Man Into the Spider-Verse به‌شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.
امیررضا مافی میزبان برنامه در میز گفتگوی ویژه با موضوع «ذائقه‌سازی انیمیشن برای کودکان» به گفتگو با فرزانه فخریان زبان‌شناس فرهنگی می‌پردازد.
فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.