تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 41145

نظریه نظام انقلابی موضوع همایش علمی سالروز صدور بیانیه گام‌دوم

نظریه نظام انقلابی موضوع همایش علمی سالروز صدور بیانیه گام‌دوم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که ذیل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند برای همایش ملی نظریه نظام انقلابی؛ مبانی، الزامات و راهبردها که قرار است در سالروز صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب برگزار شد فراخوان مقاله ای را

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که ذیل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند برای همایش ملی نظریه نظام انقلابی؛ مبانی، الزامات و راهبردها که قرار است در سالروز صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب برگزار شد فراخوان مقاله ای را منتشر کرد.
محورهای اصلی این همایش، چیستی، مبانی، الزامات تحقق و راهبردهای دستیابی به نظام انقلابی است. در همایشی که هر ساله به مناسبت صدور بیانیه گام دوم منتشر می‌شود یکی از محورهای مهم این بیانیه مطرح و با حضور اندیشمندان و پژوهشگران به آن پرداخته می‌شود.
پژوهشگران و اندیشمندان می‌توانند تا ۳۰ آبان چکیده مقاله و تا ۳۰ آذر اصل آن را در آدرس www.gaame۲.ir ثبت نمایند.  این همایش علمی از سوی اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و جزییات فراخوان مقاله هم در سایت مزبور قابل دسترسی است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.