تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 36123

نشت گاز ؛ علت انفجار در محله جوانمرد قصاب/ ادامه عملیات برای رهایی محبوسین احتمالی

نشت گاز ؛ علت  انفجار در محله جوانمرد قصاب/ ادامه عملیات برای رهایی محبوسین احتمالی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، محمدی در خصوص جزئیات حادثه انفجار ساختمان سه طبقه در خیابان حضرتی محله جوانمرد قصاب گفت: بعد از اعلام وقوع حادثه در این مکان بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسیدند. وی با بیان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، محمدی در خصوص جزئیات حادثه انفجار ساختمان سه طبقه در خیابان حضرتی محله جوانمرد قصاب گفت: بعد از اعلام وقوع حادثه در این مکان بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی دچار انفجار شده و طی آن بخش زیادی از ساختمان تخریب شده است، گفت: شدت تخریب به گونه ای بود که علاوه بر ساختمان سه طبقه، چهار مغازه و خانه قدیمی  نیز در اطراف این خانه وجود داشتند که بخشی از آنها نیز دچار تخریب شدند.
محمدی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، گفت: در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج  زن بودند.  بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
وی گفت:  علت اولیه حادثه نشت گاز اعلام شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.