تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 2222

نتایح کمانداران جوان ایران در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی جهان

نتایح کمانداران جوان ایران در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی جهان

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، دور مقدماتی مسابقات جهانی تیروکمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است. در  ریکرو جوانان و در مرحله مقدماتی رضا شبانی با امتیاز ۶۶۰ در رده نهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، دور مقدماتی مسابقات جهانی تیروکمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

در  ریکرو جوانان و در مرحله مقدماتی رضا شبانی با امتیاز ۶۶۰ در رده نهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده سوئد بازی کند.

در  ریکرو جوانان و در مرحله مقدماتی سوگند رحمانی با امتیاز ۶۰۹ در رده سی و نهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده ایتالیا بازی کند.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله مقدماتی ابوالفضل سلطانی نژاد با امتیاز ۶۸۹ در رده هفدهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی با نماینده لهستان بازی خواهد کرد.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله مقدماتی امیررضا عزیزی با امتیاز ۶۸۸ در رده نوزدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی با نماینده لهستان بازی خواهد کرد.

ساغر قاسمی در کامپوند نوجوانان و در مرحله مقدمانی با امتیاز ۶۷۳ در رده دهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده روسیه بازی کند.

در میکس ریکرو جوانان تیم ایران با ترکیب رضا شبانی و سوگند رحمانی با امتیاز ۱۲۶۹ در رده پانزدهم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات مرحله حذفی با ازبکستان بازی کند.

در میکس کامپوند نوجوانان تیم ایران با ترکیب ساغر قاسمی و ابوالفضل سلطانی نژاد با امتیاز ۱۳۶۲ در رده ششم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات مرحله حذفی با رومانی بازی کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.