تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 43443

نتانیاهو در دیدار با سالیوان: به جنگ علیه حماس تا پیروزی آشکار ادامه خواهیم داد

نتانیاهو در دیدار با سالیوان: به جنگ علیه حماس تا پیروزی آشکار ادامه خواهیم داد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از دیدار نخست وزیر رژیم و مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تل آویو خبر داد و اعلام کرد که نتانیاهو و سالیوان در این دیدار بر «تلاش برای آزادی بقیه افراد ربوده شده (اسیر)» تأکید کردند. دفتر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از دیدار نخست وزیر رژیم و مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تل آویو خبر داد و اعلام کرد که نتانیاهو و سالیوان در این دیدار بر «تلاش برای آزادی بقیه افراد ربوده شده (اسیر)» تأکید کردند.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی افزود: «نتانیاهو از سالیوان به خاطر حمایت از آمریکا در جنگ علیه حماس تشکر کرد».
به گزارش الجزیره، در ادامه بیانیه آمده که دو طرف آمریکایی و صهیونیستی در مورد ادامه ارائه کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان در غزه رایزنی کردند.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «نتانیاهو و سالیوان درباره تهدیدات حزب الله و حوثی‌ها (انصارالله) و راه‎های مقابله با آن گفت وگو کردند».
در همین رابطه، آکسیوس به نقل از مقامات آمریکا نوشت که «جیک سالیوان، نتانیاهو و کابینه جنگ را از ضرورت انتقال به مرحله کاهش شدت جنگ ظرف چند هفته مطلع کرد».
جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مورد این دیدار گفت: «سالیوان به نتانیاهو از حمایت واشنگتن در جنگ علیه حماس اطمینان داد و گفت که ما هر کاری که در توانمان باشد برای متحد کردن گروگان‌های باقی‌مانده انجام خواهیم داد».
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.