تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 39741

میرزازاده، کاویانی‌نژاد و سهرابی در فرودگاه اهواز چه گفتند؟

میرزازاده، کاویانی‌نژاد و سهرابی در فرودگاه اهواز چه گفتند؟

امین میرزازاده، امین کاویانی‌نژاد، سید دانیال سهرابی که در کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو به ترتیب صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند امروز ۱۸ مهرماه با استقبال پرشور مسئولان و علاقه‌مندان به کشتی از طریق فرودگاه شهید سلیمانی وارد اهواز شدند.  می‌خواهم در میادین بزرگ‌تر مجددا دل مرم را شاد کنم امین میرزازاده سنگین

امین میرزازاده، امین کاویانی‌نژاد، سید دانیال سهرابی که در کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو به ترتیب صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند امروز ۱۸ مهرماه با استقبال پرشور مسئولان و علاقه‌مندان به کشتی از طریق فرودگاه شهید سلیمانی وارد اهواز شدند. 

می‌خواهم در میادین بزرگ‌تر مجددا دل مرم را شاد کنم
امین میرزازاده سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مراسم استقبال، اظهارکرد: خوشحالم در هر دو مسابقه قهرمانی جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال طلا برسم. همچنین از تمام مردم استان خوزستان و تمام کسانی که امروز به استقبال ما آمدند، تشکر می‌کنم. مطمئنا این حضور باعث انرژی و روحیه به ما می‌شود و ان شاءالله در میادین بزرگ‌تر مجددا دل آن‌ها را شاد کنم.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مدتی استراحت می ‌نم و مجددا تمریناتم را برای حضور در المپیک آغاز می‌کنم. تنها هدف من شاد کردن دل مردم است و از خوشحالی آن ها خوشحال هستم. امیدوارم با این قهرمانی ها دل مردم شاد شده باشد.

به دنبال شکست حریف قرقیزستانی در یک کشتی مهم هستم

همچنین امین کاویانی نژاد دارنده مدال نقره کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم بازی های آسیایی، اظهارکرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم با شکست حریفی از کره جنوبی دارنده مدال جهان و المپیک و حریفانی از ازبکستان و چین به فینال برسم. در فینال هم برابر کشتی قرقیزستان دارنده مدال جهان و المپیک در یک مبارزه نزدیک کشتی را واگذار کردم.
وی بیان کرد: امیدوارم با تمرینات و حمایت های بیشتر بتوانم سال آینده در یک رویداد خیلی مهم کشتی گیر قرقیزستانی را شکست دهم.

در هانگژو با اشتباه بچه‌گانه مبارزه برده را واگذار کردم
به گزارش ایسنا، سید دانیال سهرابی دارنده مدال برنز وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های آسیایی هانگژو، گفت: مسابقات سطح بالایی داشت و تا بازی قبل از فینال بهترین کشتی را گرفتم اما با یک اشتباه بچه گانه کشتی که ۹ بر ۲ جلو بودم، واگذار کردم. قول می دهم در رقابت های جهانی و المپیک دل مردم استان خوزستان و ایران را با مدال هایم شاد کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.