تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
کد خبر : 23308

موزاییک پلیمری سنگ مصنوعی طرح چوب

موزاییک پلیمری سنگ مصنوعی طرح چوب

یکی از پر کاربرد ترین متریالهای ساختمانی که در کف خانه استفاده می گردد موزاییک است و موزاییکی که سطح رویی آن از سنگهای تزيینی ساخته می شود را موزاییک سنگ دار می گویند که در تهران مشهد و اصفهان تولید می گردد. انواع موزاییک سنگ دار عبارتند از: موزاییک سنگ دار شیار دار، موزاییک

یکی از پر کاربرد ترین متریالهای ساختمانی که در کف خانه استفاده می گردد موزاییک است و موزاییکی که سطح رویی آن از سنگهای تزيینی ساخته می شود را موزاییک سنگ دار می گویند که در تهران مشهد و اصفهان تولید می گردد.

انواع موزاییک سنگ دار عبارتند از: موزاییک سنگ دار شیار دار، موزاییک سنگ دار شسته که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است و موزاییک سنگ دار صاف موزاییک واژه ای فرانسوی می باشد ولی استفاده از موزاییک طرح دار و هنر موزاییک کاری در بین النهرین استفاده شد و سپس مصریها از این هنر و موزاییکهای کوچک برای تزیین بعضی جاها استفاده می نمودند ولی رومیان موزاییک را به عنوان قاب روی دیوار استفاده نمودند که نمایانگر مراسمات مذهبی و آیینی بود.

یونانیها از موزاییک برای سنگ فرش کردن مسیرها استفاده می کردند و تمامی جاهایی که برای رفت و آمد بود را با سنگهای کوچک مرمر سنگ فرش می کردند.

موزایک از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر آب بسیار بادوام است به همین علت است که در محلهای باز از موزاییک استفاده می شود، فضاهای باز مانند حیاط خانه ها همیشه در معرض باد و باران و نور خورشید هستند و نیاز به کف پوشی است که در برابر تمامی این پدیده ها مقاوم باشد برای همین است که از موزاییک استفاده می کنند زیرا نسبت به چیزهای دیگر دیر تر مورد سایش و خوردگی قرار می گیرد به همین جهت عمر بیشتری هم دارد.

موزاییک پلیمری سنگ مصنوعی

از سنگ مصنوعی نیز برای تولید موزاییک پلیمری سنگ مصنوعی استفاده می شود که به دو دسته تک لایه و دو لایه تقسیم می شوند، این دسته از موزاییکهای پلیمری رنگهای بسیار متنوعی داشته و بیشترین استفاده آنها در نمای ساختمانها می باشد.

روشهای تولید این دسته از موزاییکهای پلیمری متفاوت است، اما در حالت کلی موزاییکهای پلیمری سنگ مصنوعی از ترکیبات دارای سیمان، آب، ماسه، پودر سنگهای پلیمری و سنگ دانه های مصنوعی ساخته می شود، گفتنی است در تولید موزاییکهای پلیمری از روان کننده ها استفاده می شود که علاوه بر کاهش میزان استفاده آب و صرفه جویی در مصرف آن دارای تاثیر بیشتری می باشند.

روان کننده ها می توانند مصرف آب را تا 35 درصد کاهش داده و مانع از نفوظ آب زیاد در آنها شوند، به همین دلیل است که این مواد باعث استحکام بیشتر این دسته از موزاییکها می شوند، همچنین این موزاییکها برای سنگ فرش کردن خیابانها مخصوصا در کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا طرف طرفدار زیادی دارد.

این موزاییکها عملکرد بهتر و زیبایی بیشتری نسبت به بتن کردن کامل دارند چرا که سیمان، که بخش عظیم و اصلی بتن را تشکیل می دهد خود یکی از مواد اولیه تشکیل دهنده موزاییکهای پلیمری است، همچنین موزاییک پلیمری سنگ مصنوعی از رنگهای متنوع زیادی برخوردار است که شما می توانید متناسب با مکانی که از آنها استفاده می کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

برای پوشاندن کف اتاق کودکان می توانید از رنگهایی نظیر زرد، قرمز، آبی و سبز روشن استفاده کنید، برای قسمت پذیرایی منزل خود می توانید رنگ موزاییکها را متناسب با لوازم خانگی یا مبل و پرده های خود انتخاب کرده و رنگ آنها را متناسب با سلیقه خود یکدست کنید.

موزاییک پلیمری طرح چوب

امروزه در تمامی فروشگاه ها شاهد انواع موزاییک پلیمری طرح چوب هستیم که به دلیل پرکاربرد و مقاوم بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته و روز به روز با فروش بیشتری مواجه می شوند پس متوجه می شویم که مشخصات فوق العاده ای در آنها وجود دارد.

سایت ما یکی از معتبرترین و معروف ترین فروشندگان موزاییک پلیمری طرح چوب می باشد که با فراهم کردن شرایط بسیار خاص و ویژه توانسته در زمینه فروش این محصولات به موفقیتهای بزرگی برسد که این موفقیتها شامل جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولاتی مرغوب و کسب سود منصفانه می باشد.

خریدارانی که از طریق سایت خرید موزاییک پلیمری طرح چوب را انجام داده اند بسیار رضایت داشته و از کیفیت و ویژگیهای ظاهری محصول تعریف می کنند که این امر موجب خشنودی ما شده زیرا توانسته ایم در زمینه تامین نیاز همگان گامی بزرگ برداریم.

شما مشتریان محترم می توانید با بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده بهترین خرید عمر خود را تجربه کنید زیرا محصول مورد نیاز خود را در تعدادهای مختلف با مرغوبیت عالی تهیه خواهید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.