تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 34771

مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ عملکرد قابل قبولی نداشت و از مجموع ۱۲ مسابقه خود، ۱۰ شکست و ۲ برد ثبت کرد. از طرفی در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات  در جایگاه چهاردهم قرار گرفت که ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در لیگ ملت‌هاست.  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پس

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ عملکرد قابل قبولی نداشت و از مجموع ۱۲ مسابقه خود، ۱۰ شکست و ۲ برد ثبت کرد. از طرفی در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات  در جایگاه چهاردهم قرار گرفت که ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در لیگ ملت‌هاست. 
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پس از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، از مخاطبان خود پرسید که «مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» در پاسخ به این  سوال، مخاطبان ایسنا می‌توانستند از بین پنج گزینه «فراخواندن بازیکنان شاخص کنارمانده»،‌ «به‌کارگیری مربی خوب خارجی»،‌ «پشتیانی از کادر فنی کنونی»، «استعدادیابی و پشتیبانی از جوان‌گرایی» و «سایر موارد» یک مورد را انتخاب کنند. 
نتیجه نظر سنجی در سایت ایسنا
در نظرسنجی صورت گرفته در سایت ایسنا با عنوان«مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» ۶۸.۷ درصد کاربران، “به‌کارگیری مربی خوب خارجی” را انتخاب کردند و در مقابل ۷.۶ درصد کاربران معتقد به حمایت از کادر فنی کنونی بودند.

بیشتر بخوانید:

شهرام محمودی: مردم از نتایج والیبال ناراضی‌اند/ برخی مربی خارجی می‌خواستند که آلکنو آمد
اقدام عجیب فدراسیون والیبال/ کامنت‌ها پس از اعتراض بسته شد!
واکنش فدراسیون جهانی والیبال به باخت تیم ملی؛ کوبا با پیروزی مقابل ایران نجات یافت!

نتیجه نظر سنجی در کانال ورزشی ایسنا در روبیکا
در نظرسنجی صورت گرفته در کانال ورزشی ایسنا در روبیکا با عنوان «مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» باز هم بیشتر مخاطبان به‌کارگیری مربی خوب خارجی را انتخاب کردند که ۴۳ درصد کل رای‌دهندگان را دربرمی‌گیرد. از طرفی فراخواندن بازیکنان شاخص کنارمانده نیز با ۳۳ درصد در جایگاه دوم رای‌گیری قرار گرفت اما تنها ۴ درصد مخاطبان ایسنا در روبیکا به پشتیبانی از کادر فنی کنونی رای دادند که کمترین میزان بود.

بیشتر بخوانید:

از والیبال روز دنیا فاصله گرفته‌ایم/ یک فرصت دیگر به عطایی بدهیم
داورزنی: عطایی سرمربی می‌ماند/ دعوت سعید معروف تصمیم کادر فنی است
مسیر صعود تیم ملی والیبال به المپیک پاریس چیست؟

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی ایسنا در تلگرام
در نظرسنجی صورت گرفته بر روی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام با عنوان «مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» ۶۵ درصد از نفرات شرکت کننده معتقد هستند که باید از مربی خوب خارجی استفاده کرد. همچنین فراخواندن بازیکنان شاخص کنارمانده دیگر گزینه انتخاب شده از سمت شرکت کنندگان بود که ۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.