تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 29992

مناف هاشمی: باید از دوستانی که صلاحیت‌ها را اعلام نمی‌کنند گله‌مند باشیم

مناف هاشمی: باید از دوستانی که صلاحیت‌ها را اعلام نمی‌کنند گله‌مند باشیم

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه لغو شدن انتخابات فدراسیون کاراته عنوان کرد: هیچ تقصیری متوجه ما نیست. ما از ساعت ۱۰ منتظر برگزاری مجمع هستیم. باید از دوستانی که در زمان قانونی تایید صلاحیت نمی‌کنند، گله‌مند باشیم. الان در لبه پرتگاه هستیم و نباید به کسی بهانه بدهیم

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه لغو شدن انتخابات فدراسیون کاراته عنوان کرد: هیچ تقصیری متوجه ما نیست. ما از ساعت ۱۰ منتظر برگزاری مجمع هستیم. باید از دوستانی که در زمان قانونی تایید صلاحیت نمی‌کنند، گله‌مند باشیم. الان در لبه پرتگاه هستیم و نباید به کسی بهانه بدهیم تا آسیب‌ها بیشتر شود. پولادگر حدود یک هفته روی این موضوع کار کرده است و به او حق می‌دهم.
وی ادامه داد: تا ساعت 12 شب گذشته و از ۶ صبح امروز پیگیر مجمع و برگزاری انتخابات و تاییدصلاحیت‌ها بودم اما به نتیجه نرسید. فکر می‌کردم تا ۱۰ صبح تکلیف معلوم شده باشد اما پولادگر ساعت ۱۰:۳۰ پیامک داد و گفت باید صبر کنیم.
هاشمی اضافه کرد: رشته کاراته طلای المپیک گرفته و مدال‌های زیادی برای ما آورده است. برای بازی‌های آسیایی هانگژو به این رشته امید زیادی داریم. خواهش من این است تا قبل از بیست و سوم  اسفند مجمع را برگزار کنند. توصیه خودم این بود که مجمع را امروز برگزار می‌کردیم زیرا هزینه برگزار نکردن انتخابات خیلی بالاست. اگر پولادگر مجمع را امروز هم برگزار کند، ما قبول می‌کنیم و حمایت می‌کنیم اما ملاحظاتی هست که نمی‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.