تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 38773

مقیمی: بازی‌های آسیایی تجربه بزرگی برای من بود

مقیمی: بازی‌های آسیایی تجربه بزرگی برای من بود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، سینا مقیمی، ملی‌پوش تنیس مردان ایران بعد از باخت مقابل حریف چین تایپه و حذف از گردونه رقابت‌ها اظهار کرد: بازی سختی با نفر ۱۸۰ دنیا بود. تجربه بسیار بزرگی برای من محسوب می‌شد که در این سطح توانستم مسابقه بدهم. از فدراسیون تنیس، کمیته ملی المپیک و

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، سینا مقیمی، ملی‌پوش تنیس مردان ایران بعد از باخت مقابل حریف چین تایپه و حذف از گردونه رقابت‌ها اظهار کرد: بازی سختی با نفر ۱۸۰ دنیا بود. تجربه بسیار بزرگی برای من محسوب می‌شد که در این سطح توانستم مسابقه بدهم. از فدراسیون تنیس، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکر می‌کنم که این شانس را به من دادند تا در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم.
وی ادامه داد: تمام تلاش خودم را انجام دادم. از آنهایی که به من پیام دادند تا انرژی بگیرم مخصوصاً خانواده‌ام، مادر و برادرم تشکر می‌کنم. از تیمم هم تشکر می‌کنم، مربی‌ شخصی‌ام “تونی” در کنارم حضور داشت. به گنجوری، نایب رئیس بانوان فدراسیون، نوریان مربی تیم ملی بانوان و مشکات‌الزهرا صفی هم خسته نباشید می‌گویم که تمام تلاشش را کرد.
ملی‌پوش تیم ملی تنیس ایران تصریح کرد: تنیس در آسیا سطح بالایی دارد و بازیکنان درجه بالایی در اینجا حاضر هستند. تنیس ایران هم در حال پیشرفت است و شاهد این رشد هستیم. امیدوارم در سال‌های بعد با سهمیه بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی را برای کشورمان به دست بیاوریم.
مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: اولین بار است که در طول دوران حرفه‌ای‌ام با چنین بازیکن سطح بالایی بازی کردم و فاصله این بازیکن با من زیاد بود. اما با وجود اختلاف بالای نتیجه نشان دادم که جای پیشرفت داریم و می‌توانم تلاش کنم و با تمرینات بیشتر و برطرف کردن اشتباهاتم، خودم را به بازیکنان درجه یک دنیا نزدیک‌تر کنم. از تمام کسانی که به من انرژی دادند تشکر می‌کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.