تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 14647

میزبانی سوسن پرور از شرکت‌کنندگان فصل دوم «بومگرد»

میزبانی سوسن پرور از شرکت‌کنندگان فصل دوم «بومگرد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه اومافیلم، فصل دوم مستند مسابقه «بومگرد» در قالب رقابت جذاب سه خانواده و در محیطی متفاوت نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود که سوسن پرور به عنوان میزبان در کنار خانواده‌های شرکت کننده خواهد بود. تصویربرداری فصل دوم «بومگرد» در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه اومافیلم، فصل دوم مستند مسابقه «بومگرد» در قالب رقابت جذاب سه خانواده و در محیطی متفاوت نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود که سوسن پرور به عنوان میزبان در کنار خانواده‌های شرکت کننده خواهد بود.

تصویربرداری فصل دوم «بومگرد» در شهرستان میناب و بنادر جاسک و هرمز در استان هرمزگان انجام شده و سه خانواده در قالب رقابتی جذاب بر اساس آیتم‌هایی متناسب با زیست‌بوم انتخاب شده در چند قسمت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مستند مسابقه «بومگرد» برپایه سه سر فصل مهم گردشگری با محوریت بوم‌گردی و در نظر گرفتن اقتضائات فرهنگی هر منطقه، اشتغال و کسب و کار روستایی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مغفول و در نهایت ارزش بخشی به سنت‌ها و آداب و رسوم هر منطقه و هویت‌بخشی به هر بوم و قومیت تولید شده است.

فصل دوم «بومگرد» به کارگردانی امیر منیری و تورج کلانتری و تهیه‌کنندگی سید جمال عودسیمین و تورج کلانتری، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در موسسه اوما فیلم است که از اول فروردین ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.