تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 47852

مقام صهیونیست: دولت ما دروغ می‌گوید/ هیچ راهکار نظامی در جبهه جنوب و شمال وجود ندارد

مقام صهیونیست: دولت ما دروغ می‌گوید/ هیچ راهکار نظامی در جبهه جنوب و شمال وجود ندارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «عیران عتسیون»، معاون سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دروغ می‌گوید؛ چراکه هیچ راه حل نظامی برای مشکلات نه در جبهه شمال (حزب‌الله) و نه در جنوب (غزه) وجود ندارد. عتسیون در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «عیران عتسیون»، معاون سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دروغ می‌گوید؛ چراکه هیچ راه حل نظامی برای مشکلات نه در جبهه شمال (حزب‌الله) و نه در جنوب (غزه) وجود ندارد.
عتسیون در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «تصادفی نیست که دولت مشکل حماس در نوار غزه را پس از پنج ماه جنگ حل نکرده است و در ابتدا انتظارات غیرواقع‌بینانه‌ای برای نبرد در غزه ایجاد کرد و اکنون درباره جبهه شمال این کار را ادامه می‌دهد.
وی گفت: دلیل این ناکامی مدیریت اشتباه کابینه و همکاری نکردن با آمریکایی‌ها است.
عتسیون ادامه داد: حتی اگر یک سال به همین منوال جنگ ادامه پیدا کند، حتی در خوشبینانه‌ترین حالت نیز تغییری ایجاد نمی‌شود و کابینه هم این را می‌داند.
وی افزود: هیچ راه حل صرفاً نظامی برای مشکلات ما نه در شمال و نه در جنوب وجود ندارد. اسرائیلی‌ها نیز باید این را بدانند و توقعاتشان را پایین بیاورند و کابینه نیز باید دست از دروغ گفتن به اسرائیلی‌ها بردارد.
مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.
این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.
طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.
به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.