تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 39292

معاون اجرایی رییس‌جمهور: دولت احداث ورزشگاه جدید را سریع و انقلابی دنبال می‌کند

معاون اجرایی رییس‌جمهور: دولت احداث ورزشگاه جدید را سریع و انقلابی دنبال می‌کند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: این سرعتی که در احداث ورزشگاه جدید می‌بینید از باب دستور رییس‌جمهور و مصوبه هیات وزیران است. دولت سیزدهم، دولت صادق‌الوعد است و نهضت اتمام پروژه‌های عمرانی را دنبال می‌کند. وی با بیان این‌که «در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: این سرعتی که در احداث ورزشگاه جدید می‌بینید از باب دستور رییس‌جمهور و مصوبه هیات وزیران است. دولت سیزدهم، دولت صادق‌الوعد است و نهضت اتمام پروژه‌های عمرانی را دنبال می‌کند.
وی با بیان این‌که «در دولت مسئله احداث ورزشگاه جدید را سریع و انقلابی دنبال می‌کنیم»، گفت: زمین محل احداث ورزشگاه جدید تهران را در کمتر از یک ماه شناسایی کردیم و اکنون در مرحله بررسی شرکت مشاور و پیمانکار اجرایی هستیم.
معاون اجرایی رییس‌جمهور از سفر هفته آینده رییس‌جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: در این سفر از بیش از 70 همت پروژه عمرانی بهره‌برداری خواهد شد. پروژه آزادراه اصفهان – شیراز مهمترین پروژه عمرانی این استان است که شش قطعه از هفت قطعه این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد. آزادراه 224 کیلومتری اصفهان – شیراز مهمترین پروژه آزادراهی کشور پس از انقلاب اسلامی است که بیش از 25 همت صرف احداث آن شد.
منصوری، کاهش یک ساعت و نیم تا دو ساعته زمان سفر از اصفهان به شیراز و بالعکس و  کاهش مصرف سوخت را از عمده مزیت‌های این آزادراه در مرکز کشور دانست. انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.