تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 34794

مسکو نمایش جنگ‌افزارهای نابود شده غربی مقابل سفارتخانه‌ها را بررسی می‌کند

مسکو نمایش جنگ‌افزارهای نابود شده غربی مقابل سفارتخانه‌ها را بررسی می‌کند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از آرتی، ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما، کمیته دفاعی پارلمان را موظف کرده است که این ایده را با وزارت دفاع برای بررسی جزئیات «نمایشگاه‌های» احتمالی مورد بحث قرار دهد. ولودین گفت: «پیشنهاد قرار دادن جنگ‌ افزارهای نظامی سوخته در نزدیکی سفارتخانه‌های کشورهایی که آنها را

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از آرتی، ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما، کمیته دفاعی پارلمان را موظف کرده است که این ایده را با وزارت دفاع برای بررسی جزئیات «نمایشگاه‌های» احتمالی مورد بحث قرار دهد.
ولودین گفت: «پیشنهاد قرار دادن جنگ‌ افزارهای نظامی سوخته در نزدیکی سفارتخانه‌های کشورهایی که آنها را به اوکراین می‌فرستند بسیار جالب است.
این ایده یادآور اقدامات اوکراین است که یک نمایشگاه دائمی در کی‌یف از سخت افزارهای نظامی نابود شده که ادعا می‌کند روسی هستند، برپا کرده است. اوکراین همچنین تانک‌های سوخته را در چند شهر اروپایی از جمله برلین پایتخت آلمان به نمایش گذاشت.
به نظر می‌رسد که تلاش‌های اخیر به طرز شگفت‌انگیزی نتیجه معکوس داشته است، زیرا نمایش‌ها زودتر از موعد مقرر پس از اینکه مردم محلی بارها گل به تانک‌ها آوردند به پایان رسید.
بر اساس گزارش ها، اوکراین در ماه گذشته تلفات سنگینی را در تجهیزات تامین شده توسط غرب متحمل شده است. چندین خودروی جنگی پیاده نظام بردلی ساخت ایالات متحده و نفربرهای زرهی M113 و همچنین تانک‌های ساخت هلند YPR-765 و لئوپارد 2 ساخت آلمان نابود شده‌اند. این تلفات زمانی رخ داد که کی‌یف در اوایل ژوئن اقدام متقابل خود را آغاز کرد.
به گفته مسکو، این عملیات نتوانسته به دستاوردهای مهمی دست یابد.
روسیه بارها از غرب خواسته است که «پمپاژ» اوکراین با تسلیحات مختلف را متوقف کند و هشدار داده است که این اقدام به جای تغییر در نتیجه نهایی، خصومت‌ها را طولانی‌تر می‌کند. مقامات ارشد مسکو همچنین تاکید کرده‌اند که تامین تسلیحات پیشرفته به کی یف خطر درگیری مستقیم بین روسیه و ناتو را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.