تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 39711

مسکو: با فلسطین و اسرائیل در ارتباطیم

مسکو: با فلسطین و اسرائیل در ارتباطیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تأکید بر روابط قوی مسکو با هر دو طرف درگیر در سرزمین‌های اشغالی، گفت که مسکو با فلسطینیان روابط تاریخی دیرینه‌ای دارد، اما با اسرائیل هم «اشتراکات زیادی» دارد. او همچنین اظهار کرد که بسیاری از اسرائیلی‌ها

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تأکید بر روابط قوی مسکو با هر دو طرف درگیر در سرزمین‌های اشغالی، گفت که مسکو با فلسطینیان روابط تاریخی دیرینه‌ای دارد، اما با اسرائیل هم «اشتراکات زیادی» دارد. او همچنین اظهار کرد که بسیاری از اسرائیلی‌ها شهروندان سابق روسیه هستند.
این سخنگو گفت: ما با هر دو طرف این درگیری ارتباط خود را حفظ می‌کنیم. با طرفین تماس گرفته و می‌کوشیم در تمامی قالب‌های موجود که به دنبال یافتن اشتراک نظر برای پایان این مناقشه هستند، حضور داشته باشیم؛ ساختارهایی که متأسفانه تعداد آن‌ها کم است و سابقه‌شان نشان داده که کارایی چندانی هم ندارند.
پسکوف افزود: با این‌ همه، قصد داریم به تلاش و ایفای نقش برای حمایت از دستیابی به توافق ادامه دهیم.
او همچنین درباره احتمال اسارت شهروندان روسیه به دست نیروهای حماس گفت: در تماس هستیم تا صحت این گزارش‌ها را سنجیده و درباره سرنوشت این افراد بررسی‌هایی انجام دهیم.
درگیری‌ها امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در چهار روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در پی حملات صهیونیست‌ها به غزه و کرانه باختری، تاکنون ۷۸۸ نفر در غزه و ۱۸ نفر در درگیری‌های کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند. تعداد زخمی‌های غزه نیز به ۴۱۰۰ تن افزایش یافت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.