تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 31054

مسئولان حمایت نکنند، دیگر برای آذربایجان‌شرقی مسابقه نمی‌دهم/ به تراکتوری بودنم افتخار می‌کنم!

مسئولان حمایت نکنند، دیگر برای آذربایجان‌شرقی مسابقه نمی‌دهم/ به تراکتوری بودنم افتخار می‌کنم!

مهدی پیرجهان در گفت‌گو با ایسنا، با اشاره به دعوتش به رقابت‌های دایموند لیگ الماس قطر، اظهار کرد: در مقطعی تجربه حضور سه سال متوالی در این رقابت‌ها را داشته‌ام، اما سال گذشته به دلیل حضور در تورنمتی دیگر نتوانستم در مسابقات لیگ الماس قطر شرکت کنم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون

مهدی پیرجهان در گفت‌گو با ایسنا، با اشاره به دعوتش به رقابت‌های دایموند لیگ الماس قطر، اظهار کرد: در مقطعی تجربه حضور سه سال متوالی در این رقابت‌ها را داشته‌ام، اما سال گذشته به دلیل حضور در تورنمتی دیگر نتوانستم در مسابقات لیگ الماس قطر شرکت کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون درحال گذراندن خدمت سربازی هستم، شرکت کردنم در مسابقات لیگ الماس قطر نیز ۵۰-۵۰ است، چراکه ورود و خروجم به کشور، دشوار شده است و امیدوارم در نهایت بتوانم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم.
وی افزود: سال گذشته موفق شدم، به‌عنوان تنها ایرانی جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آمریکا ۲۰۲۲ را کسب کنم، اما به دلیل مسائل سیاسی نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم.
پیرجهان مطرح کرد: در بین دونده‌گان ایرانی بهترین رتبه را در رنکینگ جهانی به خود اختصاص داده‌ام و معتقدم با توجه به شرایط کنونی، ورزشکاران به غیر از حمایت مادی به چیز دیگری نیازمند نیستند.
قهرمان ملی‌پوش دوومیدانی آذربایجان‌شرقی با انتقاد فراوان از مسئولان ورزشی استان، گفت: تاکنون مورد حمایت مسئولان قرار نگرفته‌ و ریالی از سمت اداره ورزش‌وجوانان و همچنین هیات دوومیدانی استان  دریافت نکرده‌ام.
وی اذعان کرد: تبریز قطب اقتصادی کشور محسوب می‌شود، اما تاکنون از سوی هیچ باشگاه و یا اسپانسری حمایت نشده‌ام و معتقدم این امر به کم کاری مسئولان ذیربط و همچنین مدیریت ضعیف رئیس اداره ورزش‌وجوانان استان بر می‌گردد.
پیرجهان تشریح کرد: دوومیدانی در آذربایجان‌شرقی به دست فراموشی سپرده شده است، اما با این حال تیم استان سه بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و در حال‌حاضر نیز مدعی کسب این عنوان به حساب می‌آید.
وی ابراز کرد: در صورت ادامه‌دار بودن این وضعیت نامناسب، ورزشکاری در استان برای رقابت باقی‌ نمی‌ماند و من هم دیگر برای آذربایجان‌شرقی مسابقه نمی‌دهم.
وی متذکر شد: در دیگر استان‌ها حمایت از ورزشکاران به دست ارگان‌های مختلف انجام می‌شود و ورزشکارانی به مراتب ضعیف‌تر از ورزشکاران استان ما، از لحاظ مالی به طور مرتب مورد حمایت قرار می‌گیرند.
پیرجهان مطرح کرد: این شرایط نامناسب و عدم حمایت مسئولین باعث دلسرد شدن ورزشکاران دوومیدانی و حتی سایر رشته‌های ورزشی می‌شود و به‌نظرم آذربایجان‌شرقی در حوزه ورزش بسیار ضعیف عمل کرده و دوومیدانی در رتبه‌ی نخست این شرایط بحرانی قرار دارد.
وی در پاسخ به این سوال که در فوتبال طرفدار کدام تیم است؟ گفت: طرفدار تراکتور هستم و معتقدم این تیم نماد خطه آذربایجان است و به تراکتوری بودنم افتخار می‌کنم.
پیرجهان در پاسخ به این‌ سوال که چه هدفی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر شانس اول حضور در المپیک پیش‌رو هستم و مطمئن باشید در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شاهد حضور دوومیدانی‌کاران آذربایجان‌شرقی خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.