تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 41180

مریم آزمون: مقابل تیم چهارم جهان فوق‌العاده بودیم/ شرق آسیا نیم‌قرن از ما جلوتر است

مریم آزمون: مقابل تیم چهارم جهان فوق‌العاده بودیم/ شرق آسیا نیم‌قرن از ما جلوتر است

مریم آزمون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد بانوان در دور دوم مقدماتی المپیک اظهار کرد: مطمئنا هر بازی یا مسابقاتی که انجام می شود دارای نقاط ضعف و قوت است که اینها را باید شناخت تا بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی بهتر انجام دهیم تا باعث پیشرفت شویم. وی گفت: ما وارد بازیهایی شدیم که

مریم آزمون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد بانوان در دور دوم مقدماتی المپیک اظهار کرد: مطمئنا هر بازی یا مسابقاتی که انجام می شود دارای نقاط ضعف و قوت است که اینها را باید شناخت تا بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی بهتر انجام دهیم تا باعث پیشرفت شویم.
وی گفت: ما وارد بازیهایی شدیم که اهمیت جهانی داشت چون با تیم هایی بازی کردیم که ۲ ماه پیش در جام جهانی حضور داشتند.
او در پاسخ به این سوال که ایران برای حمله برنامه نداشت و تنها دفاع می‌کرد، گفت: سیستم دفاعی هم جزئی از فوتبال روز دنیا است که تیم هایی همانند ما که در یک میدان نابرابر (چه نرم افزاری و سخت افزاری ) قرار می گیرند از آن استفاده می کنند، ما برای حمله هم برنامه داشتیم و روی ضد حمله نیز قرار بود کار کنیم، اینکه برای حمله برنامه نداشتیم درست نیست.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: بازیکنان کاملا کارهای تاکتیکی ما را در حد توان انجام دادند و از تکنیک های فردی خودشان نیز به بهترین نحو استفاده کردند. این بازیها را خیلی‌ها دیدند و همه کارشناسان می‌دانند چون ما قبل از بازبها هیچ وقت یک بازی تدارکاتی شبیه سازی شده مثل بازی رسمی نداریم. همیشه بازیهای اول برای ما حکم بازی تدارکاتی دارد و تیم از بازی دوم هماهنگی لازم را پیدا می‌کند و اعتماد به نفس می گیرد و این یکی از ضعف‌های ماست.
آزمون تصریح کرد: در بازی اول برخلاف پیش بینی های کارشناسان در مقابل تیم میزبان و تیم چهارم جام جهانی که اکثر بازیکنانش در لیگ انگلیس بازی می‌کنند نتیجه فوق العاده‌ای گرفتیم. البته ما آنالیز خوبی از بازیهای جام جهانی این تیم داشتیم و براساس آن تاکتیک را برای بازیکنان گفتیم، بازیکنان واقعا کار کردند و همانند سنگربان شش دانگ توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم.
وی به بازی برابر چین تایپه اشاره کرد و گفت: برابر چین تایپه به ویژه ۱۵ دقیقه پایانی بازی یک رقابت کاملا برابر داشتیم تا آن نتیجه خوب حاصل شد، در حالی که پیش از این از چین تایپه ۵ گل خورده بودیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: برابر فلیپبن که ۲ ماه پیش در جام جهانی بازی می‌کرد و از نظر بدنی از ما برتر بود یک بازی کاملا برابر را انجام دادیم که این تیم دقایق پایانی بازی دست به اتلاف وقت می‌زد که اینها نشان از بهتر شدن بازی به بازی تیم ما بود. واقعا تیم های شرق آسیا تیم هایی هستند که در جهان خوب ظاهر می شوند و حداقل نیم قرن زودتر از ما و با یک ساختار حرفه‌ای تر فوتبال را شروع کردند.
آزمون یکی از نقاط ضعف تیم بانوان را کم‌تجربگی بازیکنان و تکنیک‌های بدنی آنها عنوان کرد و گفت: باید از پایه با متخصصان بدنسازی کار شود تا این گونه ضعف‌ها مرتفع شود.
آزمون در پایان یکی از نقاط قوت بازیکنان را لیگ عنوان کرد و افزود: از تمام بازیکنان و مربیان پایه و لیگ برتر تشکر می‌کنم که اگر امروز شاهد پیشرفت فوتبال بانوان هستیم به خاطر زحمات این عزیزان است.

https://kayden6s99djp6.bloggactivo.com/profile

https://ian8p02hmp9.p2blogs.com/profile

https://jacob3o13vmz1.activosblog.com/profile

https://oliver1h54qxb0.blogdiloz.com/profile

https://evan8o76vav8.iyublog.com/profile

https://nolan7i32ohg0.blogcudinti.com/profile

https://blake6d57txz3.blogaritma.com/profile

https://wyatt7m65ubd0.bloggazza.com/profile

https://miles6u48epz4.rimmablog.com/profile

https://jonathan8b33mvz9.jts-blog.com/profile

https://tristan1t24pax5.blogsumer.com/profile

https://jacob2y35qch5.blognody.com/profile

https://landon4l53ffd1.ttblogs.com/profile

https://juan7m80dgk9.blogacep.com/profile

https://lincoln0p13bul7.atualblog.com/profile

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.