تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 33548

مربی خارجی دریچه جدیدی به روی‌مان می‌گشاید

مربی خارجی دریچه جدیدی به روی‌مان می‌گشاید

 رسول جزینی با اشاره به اینکه حضور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه در اوزان مختلف تفاسیر مختلفی می‌تواند داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی به هم نزدیک است و از آنجایی تقریباً ورود دو تیم را

 رسول جزینی با اشاره به اینکه حضور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه در اوزان مختلف تفاسیر مختلفی می‌تواند داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی به هم نزدیک است و از آنجایی تقریباً ورود دو تیم را در یک زمان می‌خواهیم؛ شاید در بعضی اوزان یک کشتی‌گیر در دو رویداد شرکت کند.
وی افزود: با توجه به اینکه میثم دلخانی در وزن ۶۰ کیلوگرم چند سالی است محک نخورده، قرار است در رقابت‌های ترکیه امتحان خود را در وزن ۶۰ کیلوگرم پس دهد. حضور پژمان پشتام در وزن جدید ۸۷ کیلوگرم محک خواهد خورد و یا مهدی ابراهیمی در ۸۷ کیلوگرم کارنامه موفقی داشته و در حال حاضر قرار است به وی فرصت دهند. 
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان ادامه داد: در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی اعجوبه‌ای است که می تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اینان تمام افرادی هستند که در برهه ای از چرخه انتخاب تیم ملی با توجه به نظر کادر فنی حمایت شدند و حالا وقت آن رسیده تا افتخار آفرین باشند. 
جزینی با اشاره به اینکه شاید رقابت‌های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه آخرین سفر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی است، خاطرنشان کرد: وقت زیادی تا مسابقات جهانی و آسیایی نمانده است و امیدوارم بهترین‌ دوبنده پوشان ایرانی در تمام اوزان مورد انتخاب قرار گیرند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به انتصاب ماگومد عیسی حاجی اف به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند «دانش را بیاموزید و لو در چین»! واقعیت این است که شاید این مربی روس دریچه جدیدی برای ما باز کند. ما می‌توانیم از علم وی استفاده کنیم. شاید این مربی روس موضوعاتی را حتی خیلی اندک بتواند به بار فنی تیم ملی کشتی آزاد ما اضافه کند.
این پیشکسوت و قهرمان کشتی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که ایران در کشتی صاحب سبک است، ولی شاید این دارنده مدال نقره جهان چکش‌کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد که مورد بهره‌برداری دوستان قرار گیرد. انتصاب مربی روس کار بدی نبوده، کما اینکه سکان اصلی در دستان پژمان درستکار است و حضور مربی روس در کنار درستکار تأثیر بدی نخواهد داشت.
به گزارش ایسنا، با حمایت و تصمیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رسول جزینی علاوه بر سرمربی‌گری تیم کشتی فرنگی بزرگسالان سپاهان برای حضور پرقدرت در لیگ‌برتر چند ماهی است در رده‌‎های پایه نیز فعالیت خود را به‌صورت جدی آغاز کرده تا استعدادهای کشتی فرنگی اصفهان شناسایی و زیر چتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رشد یابند.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.