تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 45614

مرادی: معلوم نیست سرمربی والیبال حتما خارجی باشد

مرادی: معلوم نیست سرمربی والیبال حتما خارجی باشد

به گزارش ایسنا، وحید مرادی در حاشیه مراسم سده المپیک در رابطه با سفرش به لوزان سوئیس و انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: برای شرکت در مراسم مربوط به VNL سفری به لوزان داشتم. روسای فدراسیون سایر کشورها نیز حضور داشتند و درباره برنامه‌های VNL در سال آینده به تفصیل صحبت شد و

به گزارش ایسنا، وحید مرادی در حاشیه مراسم سده المپیک در رابطه با سفرش به لوزان سوئیس و انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: برای شرکت در مراسم مربوط به VNL سفری به لوزان داشتم. روسای فدراسیون سایر کشورها نیز حضور داشتند و درباره برنامه‌های VNL در سال آینده به تفصیل صحبت شد و رای‌گیری انجام گرفت و به تصویب رسید.
وی درباره جلسه خود با رییس فدراسیون جهانی نیز گفت: با مسئولان فدراسیون جهانی جلسه ای داشتیم که نتایج بسیار خوبی داشت. امیدوارم نتایج این جلسه بتواند تاثیرات مثبتی برای والیبال ایران داشته باشد.
مرادی در رابطه با انتخابات فدراسیون والیبال و شرایط سرپرستی این فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی خیلی در این مسائل ورود نمی‌کند. تاکید فدراسیون جهانی این است که ما تنها از رییس کنفدراسیون آسیا حمایت می‌کنیم که قرار است مرداد ماه انتخاب شود. فدراسیون ما از فدراسیون های بزرگ فدراسیون جهانی محسوب می شود.
وی درباره موضوع ثبت نام مجدد انتخابات فدراسیون والیبال پس از ۶ ماه گفت: تغییراتی در آیین نامه انتخابات صورت گرفته که در آن اشاره‌ای به این موضوع نشده است که بعد از ۴ یا ۶ ماه می‌شود ثبت نام کرد یا خیر. تعبیری که دوستان در وزارت دارند این است که به این دلیل باز گذاشته شده که اگر دوستان وزارت نظری داشتند تا ثبت نام مجدد انجام شود محدودیت قانونی نباشد. استدلال آن ها این است افراد جدید بتوانند ثبت نام  کنند. ما منتظر نظر وزارت ورزش هستیم تا کارها را جلو ببریم.
مرادی درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: واقعیت این است دوستانی که می‌گویند زمان کم است نمی‌دانم بر چه اساسی این صحبت  را مطرح می‌کنند. برخی بازیکنان ما در لیگ های جهانی مشغول به بازی هستند و در ایران نیستند. لیگ ما هم تا پایان فروردین طول می کشد. ما از اوایل اردیبهشت فرصت یک ماهه داریم که اردوی مشترک با حضور تمام بازیکنان و لژیونرها داشته باشیم. استدعای من این است با همین حساسیتی که فدراسیون دارد، به این مباحث نگاه کنند. تعجیل در انتخاب سرمربی کمکی به ما نمی‌کند. ما شانس بسیار کمی برای المپیک داریم و از ۱۲ بازی باید ۹ بازی را ببریم. کار سخت و پیچیده‌ای داریم اما نشدنی نیست. بهترین راه این است ما با درایت و صبر یکی از بهترین‌های دنیا را به خدمت بگیریم تا همین شانس کم را از دست ندهیم. امیدوارم خدا کمک کند تا دل مردم را شاد کنیم.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که با این اوصاف استخدام سرمربی خارجی برای تیم ملی حتمی شده است یا خیر، اظهار کرد: معلوم نیست حتما خارجی باشد. فعلا مشخص نیست ان‌شاءالله تصمیم نهایی را کمیته فنی تا ۲ هفته آینده اتخاذ می‌کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.