تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 3138

مدال طلا برای بانوی مچ‌انداز خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

مدال طلا برای بانوی مچ‌انداز خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

در روز نخست مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا ۴ تن از ملی پوشان بانوی ایران در بخش مستر شرکت کردند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند. مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا که با حضور ۱۲ تیم و بیش از ۵۰۰ ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شده، در روز نخست رقابت ها در بخش مستر برگزار

در روز نخست مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا ۴ تن از ملی پوشان بانوی ایران در بخش مستر شرکت کردند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند. مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا که با حضور ۱۲ تیم و بیش از ۵۰۰ ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شده، در روز نخست رقابت ها در بخش مستر برگزار شد.  

در بخش بانوان این رقابت‌ها مریم مهران‌فرد از خراسان رضوی در وزن ۸۰ کیلوگرم توانست در ۲ دست راست و چپ به مدال طلا دست یابد. ماهرخ سادات احمدپناه نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم موفق شد در ۲ دست راست و چپ مدال طلا را به ارمغان بیاورد.  

در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم و در دست راست سونیا امیرشقاقی به مدال نقره دست پیدا کرد و رویا مهبودی هم برنز گرفت. همچنین در دست چپ رویا مهبودی به مدال نقره رسید و سونیا امیرشقاقی به مدال برنز دست پیدا کرد. در این دسته ورزشکار کشور قزاقستان توانست در هر ۲ دست راست و چپ به مدال طلا رسد.

تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران برای نخستین مرتبه به مسابقات آسیایی اعزام شده است.  

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.