تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 35981

محکومیت بازیکن سابق NBA به ۱۰ سال حبس

محکومیت بازیکن سابق NBA به ۱۰ سال حبس

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، ترنس ویلیامز که در NBA برای نیوجرسی، ساکرامنتو، هیوستون و بوستون بازی کرده است، در رابطه با پرونده کلاهبرداری از شرکت بیمه محکوم شد. این بازیکن سابق بسکتبال طرحی را تنظیم کرد که در آن حداقل ۱۹ بازیکن از برنامه‌های بیمه درمانی NBA از طریق اقدامات پزشکی

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، ترنس ویلیامز که در NBA برای نیوجرسی، ساکرامنتو، هیوستون و بوستون بازی کرده است، در رابطه با پرونده کلاهبرداری از شرکت بیمه محکوم شد.
این بازیکن سابق بسکتبال طرحی را تنظیم کرد که در آن حداقل ۱۹ بازیکن از برنامه‌های بیمه درمانی NBA از طریق اقدامات پزشکی جعلی استفاده کردند. در آگوست سال گذشته، ویلیامز به جرم خود اعتراف کرد.
ویلیامز همچنین موظف است ۲.۵ میلیون دلار به صندوق سلامت و رفاه بازیکنان NBA بپردازد. ویلیامز از ماه مه ۲۰۲۲ در زندان بروکلین به سر می‌برد و بر اساس حکم جدید باید ۱۰ سال را در زندان بماند.
ویلیامز در “درفت” ۲۰۰۹ NBA برای تیم نیوجرسی نتز انتخاب شد. او همچنین برای هیوستون راکتس، ساکرامنتو کینگز و بوستون سلتیکس بازی کرد. او در مجموع ۱۵۳ بازی در NBA انجام داد که در آنها میانگین ۷.۱ امتیاز و ۳.۶ ریباند ثبت کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.