تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 31098

محمد موسوی آماده باشد، می‌درخشد/ حیف است والیبال ایران در المپیک نباشد

محمد موسوی آماده باشد، می‌درخشد/ حیف است والیبال ایران در المپیک نباشد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.
در این راستا اردوی تیم ملی والیبال از یکشنبه، ۲۷ فروردین آغاز شد تا ملی‌پوشان آماده حضور در این چهار تورنمنت شوند.
بهنام محمودی کارشناس والیبال با اشاره به اهمیت سال پیش‌رو برای والیبال، در مورد برگزاری مسابقات انتخابی المپیک به ایسنا گفت: چند شانس برای المپیکی شدن داریم و حیف است ایران در این بازی‌ها نباشد. همه باید حمایت کنیم چون اگر به المپیک نرویم به ۱۰، ۱۵ سال قبل برمی‌گردیم. اولویت برای ما المپیک و بعد از آن مسابقات جهانی است. نباید قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را مهم‌تر بدانیم. البته باید تلاش کنیم در همه تورنمنت‌ها موفق باشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.
ملی‌پوش و لژیونر سابق والیبال ایران در ادامه افزود: کادر تیم ملی تجربه خوبی دارد. امیدوارم با حفظ آمادگی روحی و جسمی و تدارکات مناسب از تمام بازیکنان در شرایط مقتضی استفاده کنیم. باید مراقب مصدومیت بازیکنان باشیم. امسال مهم است و نیاز به بدنسازی خیلی خوبی داریم. اگر بازیکنان از نظر روحی  و جسمی آماده نباشند و حاشیه داشته باشند، والیبال آسیب می‌بیند.
محمودی در مورد غیبت میلاد عبادی‌پور در لیگ ملت‌ها بیان کرد: میلاد یکی از بازیکنان شش دانگ تاریخ والیبال ماست. همیشه در تیم ملی ضعف دریافت داشتیم اما میلاد جزو بازیکنانی است که در دریافت و اسپک عملکرد خوبی دارد. بازیکنان خیلی خوبی داریم باید به آنها زمان بدهیم تا تجربه کسب کنند.
او در مورد حضور دوباره محمد موسوی در تیم ملی هم گفت: اگر موسوی از نظر روحی و جسمی آماده باشد، می‌تواند جزو بازیکنان تاپ دنیا باشد. همیشه در اختیار تیم ملی بوده و کمک کرده است. امیدوارم مثل سال‌های گذشته بدرخشد و باعث خوشحالی مردم شود. شاید برخی توقع داشتند سید در لیگ در تیمی بالاتر از مشهد کار کند اما چون تیم و مجموعه‌اش را دوست داشت، عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.
انتهای پیام  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.