تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 37688

مبارزه زندی و حاجی موسایی در فینال تکواندوی گرندپری پاریس/مبینا نعمت زاده به مدال برنز رسید

مبارزه زندی و حاجی موسایی در فینال تکواندوی گرندپری پاریس/مبینا نعمت زاده به مدال برنز رسید

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی نمایندگان اوزان ۵۸- کیلوگرم ایران با درخشش در این رقابت‌ها و شکست حریفان عنوان دار خود راهی فینال شدند تا برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند. مهدی حاجی موسایی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران پس

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی نمایندگان اوزان ۵۸- کیلوگرم ایران با درخشش در این رقابت‌ها و شکست حریفان عنوان دار خود راهی فینال شدند تا برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند.
مهدی حاجی موسایی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران پس از شکست ۲ بر صفر راپسومانکیس از یونان مقابل ویتو دلایکویلا دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و طلای جهان ۲۰۲۲ از ایتالیا به میدان رفت و در پایان ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۴ و ۱۴ بر ۳ به برتری رسید و صاحب یک پیروزی ارزشمند شد.
وی سپس جک وولی از ایرلند را در ۲ راند از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز مقابل بیلی لویس از استرالیا ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.
ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز ابتدا مقابل پلازاد هرناندز از مکزیک ۲ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز پارک از کره جنوبی را ۲ بر صفر شکست داد. زندی سپس مقابل جانگ از کره جنوبی با همین نتیجه صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی رفت.
زندی در نیمه نهایی نیز مقابل خلیل جندوبی نفر یک رنکینگ المپیک و دارنده مدال نقره المپیک توکیو از تونس ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.
به این ترتیب حاجی موسایی و زندی در فینال این مسابقات برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند.
اما در بخش زنان مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران با کسب ۳ پیروزی متوالی مقابل حریفانی از قزاقستان، مصر و کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد اما در این مرحله برابر سروزو اکلسیاس از اسپانیا ۲ بر یک شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها رسید.
ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان نیز پیش از این در دور نخست مقابل کاریما تامی از تونس در ۲ راند و با نتایج سنگین ۹ بر صفر و ۱۶ بر ۳ شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات حذف شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.