تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 38345

ماجرای عجیب بر سر راه اعزام تنها داور زن خوزستانی به کبدی هانگژو

ماجرای عجیب بر سر راه اعزام تنها داور زن خوزستانی به کبدی هانگژو

خدیجه باجی به عنوان یکی از دو داور زن ایرانی قرار است از دوم تا هجدهم مهرماه در بازی های آسیایی هانگژو در رشته کبدی به قضاوت بپردازد. فدراسیون نیز طی نامه رسمی این موضوع را به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان جهت انجام مراحل مرخصی وی اعلام کرده است، اما باجی از انجام

خدیجه باجی به عنوان یکی از دو داور زن ایرانی قرار است از دوم تا هجدهم مهرماه در بازی های آسیایی هانگژو در رشته کبدی به قضاوت بپردازد. فدراسیون نیز طی نامه رسمی این موضوع را به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان جهت انجام مراحل مرخصی وی اعلام کرده است، اما باجی از انجام نشدن این پروسه در حالی که باید ۲۸ شهریورماه در تهران باشد، به شدت گله مند است. او می گوید باید برای قضاوت در این رویداد مهم از تمرکز خوبی برخوردار باشم ولی متاسفانه با این شرایط و این که هنوز رییس هیات کبدی خوزستان سراعی از من نگرفته، فقط انرژی منفی به من تزریق شده است.
باجی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فدراسیون به من اعلام کرده است باید پنج روز قبل از اعزام به هانگژو یعنی ۲۸ شهریورماه در تهران باشم اما من همچنان درگیر پروسه گرفتن مرخصی از آموزش پرورش هستم. نامه نگاری های لازم صورت گرفت و آموزش و پرورش استان عنوان کرد که نامه مرخصی را به آموزش و پروش سوسنگرد محل خدمت من می فرستد اما هنوز کاری نشده است و همچنان پیگیر هستم. 
وی ادامه داد: نمی دانم چرا اصلا با من همکاری نمی شود، مگر قرار است من در رقابت های استانی، دوستانه یا کشوری قضاوت کنم. من باید در بازی های آسیایی هانگژو که یک رویداد مهم ورزشی محسوب می شود حضور پیدا کنم و باید اهمیت این موضوع درک شود.
این داور زن خاطر نشان کرد: اکنون شخصا پیگیر حل شدن این مشکل هستم و نمی دانم مگر کارها اتوماسیونی نیست، پس چرا تاکنون این مهم انجام نشده است.
وی همچنین با گله مندی از رییس هیات کبدی خوزستان، گفت: جالب است که آقای آل کثیر اصلا سراغی از من نگرفته است و فقط دنبال حضور در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی استان است. گویا اصلا برای او اهمیت ندارد که من به عنوان داور خوزستانی قرار است در بازی های آسیایی حضور پیدا کنم. باتوجه به این که او متولی کبدی در خوزستان است، اولین کسی که از اعزام من مطلع شده او است اما نمی دانم چرا حتی با من تماس نگرفته که مشکل شما برای اعزام چیست.
باجی با بیان این که از مسئولان آموزش و پرورش خوزستان و رییس هیات کبدی خوزستان بابت این بی‌توجهی گله مند هستم، عنوان کرد: شاید کسی باور نکند من دو روز است به دنبال تهیه بلیت پرواز برای رفتن به تهران طبق تاریخ اعلام شده هستم اما بلیت هم نیست. به هر حال نمی دانم علت چیست و سردرگم شده ام و اصلا مگر حضور من در این رویداد برای آن ها مهم نیست که اینگونه با من رفتار می‌کنند.
وی بیان کرد: حتی وقتی برای پیگیری روند اخذ مرخصی ام به آموزش و پرورش رفتم به آن ها گفتم زمانی باقی نمانده است و کارها باید سریع تر انجام شود و با این شرایط شما فقط انرژی منفی به من تزریق می کنید، در حالی که یک داور برای قضاوت باید در شرایط بسیار خوب روحی روانی باشد تا به صورتی قضاوت کند که حقی از کسی ضایع نشود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.