تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 41940

ماجدی: چشمشان را به روی رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسته‌اند

ماجدی: چشمشان را به روی رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسته‌اند

به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی، رییس هیات فوتبال تهران و رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در راهپیمایی ضد صهیونیستی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: این کمترین کاری است که ورزشکاران و هنرمندان و مردم ایران می‌توانند انجام دهند تا در کنار مردم ستم‌دیده فلسطین قرار بگیرند. حقشان این نیست و فیلم‌ها و

به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی، رییس هیات فوتبال تهران و رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در راهپیمایی ضد صهیونیستی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: این کمترین کاری است که ورزشکاران و هنرمندان و مردم ایران می‌توانند انجام دهند تا در کنار مردم ستم‌دیده فلسطین قرار بگیرند. حقشان این نیست و فیلم‌ها و عکس‌هایی که می‌بینیم دل هر کسی را به درد می‌آورد و امیدوارم این اتفاق برای هیچ کشوری رخ ندهد.
او ادامه داد: همه کسانی که دم از قانون می‌زنند و با کوچک‌ترین کار یک کشور را محکوم می‌کنند، در این شرایط چشمشان را به روی این رژیم  کودک‌کش بسته‌اند. این نشان می‌دهد که دست آنها در یک کاسه است.
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره درخشش تیم ملی نوجوانان عنوان کرد:‌ این تیم بسیار با کیفیت است. ما چه مراکش را ببریم چه ببازیم، این تیم نباید رها شود. این تیم آینده تیم ملی جوانان ماست. با تلاش و تعصبی که از این بازیکنان دیدم، بردن مراکش هم دور از دسترس نیست.
او درباره احتمال انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان گفت: بالاخره برخی نظراتی دارند و نمی‌شود درباره آینده صحبت کرد و زود است اما کار عبدی در جام جهانی بسیار قابل تقدیر است. باید برای هدایت تیم ملی جوانان با او مذاکره کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.