تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 46076

لرستانی: آرای متخلفان مسابقات کشتی فرنگی به‌زودی اعلام می‌شود/ عبدولی احضار نشد

لرستانی: آرای متخلفان مسابقات کشتی فرنگی به‌زودی اعلام می‌شود/ عبدولی احضار نشد

شهرام لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احضار برخی مربیان و کشتی‌گیران در پی درگیری و فحاشی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در شهر قم، اظهار کرد: پس از ارائه گزارشی از سوی سرپرست مسابقات مبنی بر ایجاد درگیری از سوی برخی مربیان، ورزشکاران و تماشاگران در

شهرام لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احضار برخی مربیان و کشتی‌گیران در پی درگیری و فحاشی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در شهر قم، اظهار کرد: پس از ارائه گزارشی از سوی سرپرست مسابقات مبنی بر ایجاد درگیری از سوی برخی مربیان، ورزشکاران و تماشاگران در سالن رقابت‌ها، کمیته انضباطی فدراسیون کشتی که از قضات زبده کشور تشکیل شده است، این افراد را به کمیته انضباطی دعوت کرد تا درباره این اتفاقات بر اساس قانون و البته روح حاکم بر ورزش که آمیخته با هیجان است بررسی‌های لازم صورت گیرد.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، با تاکید بر اینکه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با نهایت دقت و لحاظ کردن شرایط حاکم بر مسابقات ورزشی، آرای قانونی را صادر خواهد کرد، گفت:بحث محرومیت  ورزشکار یا مربی کار بسیار سختی است و لازم است که این کار با نهایت دقت و لحاظ کردن شرایط رشته پرطرفدار کشتی که سرشار از هیجان در جریان مسابقات است انجام شود. ما افراد دخیل در این اتفاقات را به کمیته انضباطی دعوت و تفهیم تخلف انضباطی کردیم. برخی از این افراد ابتدا منکر هر گونه تخلفی از سوی خود در این مسابقات شدند که مستندات لازم ارائه شد.
او ادامه داد: ما در مجموع ۷ جلسه درباره اتفاقات مسابقات کشتی در قم داشتیم و صحبت‌های افرادی که به کمیته انضباطی دعوت شده بودند را شنیدیم. قرار شد آن‌ها مستندات خود را ظرف ۱۰ روز به کمیته انضباطی ارائه کنند تا در نهایت کمیته انضباطی درباره اتفاقات رخ داده آرای خود را مطابق بر قانون و با توجه به روح حاکم بر ورزش اعلام کند. قطعا اگر در رشته‌ای مانند کشتی که با فرهنگ پهلوانی عجین شده است، اقدامی در جهت خدشه‌دار شدن اخلاق و صفات پهلوانی صورت گرفته باشد، با آن مطابق با قانون برخورد صورت می‌گیرد.
لرستانی درباره دعوت از داود گیل نیرنگ و عدال بالی‌تبار، دو مربی تیم مازندران در این رقابت‌ها به کمیته انضباطی نیز گفت: بله این دو مربی نیز جزو افرادی بودند که به کمیته انضباطی فراخوانده شدند. پس از استماع اظهارات آن‌ها و هم‌چنین ارائه مستندات از سوی کمیته انضباطی، قرار شد آن‌ها نیز ظرف ۱۰ روز مستندات خود را در قبال اتهامات مطرح شده ارائه کنند تا در نهایت آرای قانونی صادر شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سعید عبدولی مربی تیم خوزستان نیز با توجه به اتفاقات رخ داده به کمیته انضباطی دعوت شده یا خیر؟ گفت: ایشان جزو افراد دعوت شده نبود اما اگر گزارشی درباره او نیز مطرح شود قطعا این کار انجام خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.